Am luat vacanta oficial:)

Ahh...ce nevoie aveam de o astfel de relaxare..de o astfel de zi...inconjurata de multa multa distractie...persoane simpatice in jurul meu....adica am fost cele 4 A-uri [Ana, Andreea (cole de banca) Andreea (Kitchu) si Andra (adica eu)]...si Irina...normal..noi 5... ce sa facem..hai in mall...la un film..pai ce naiba..afara? ploaie..unde dracu era sa mergem..
Cum ajungem..aaa..am uitat sa mentionez ca am fost la liceu...daaa...iar eu si Andreea am ajuns la 1 in loc de 1 jumate..si am avut parte de privelisti interesante ...de ex..tipu bun (nu ii dau numele k na) a intrat la noi in cls..eu stateam in banca..si el s-a asezat cu curu (ala bun:X:X) pe banca...pe langa faptu ca nuj ce mai cauta el in scoala...n-avea ce face acasa...ahh..=)) asa...am stat pana la 3 fara un sfert in liceu..am vb cu driga..am promovat cu 8.30:X..sunt mandra de mine baaa....=))=)) ca sa vezi=))
asa..si plecam noi..cu tramvaiu..ca era prea greu cu metrou ma=))si stam in statie..sa ne ploua ca deh=))si asteptam..si asteptam...si asteptam=)) ati prins voi ideea=))
si vine si nenorocitul ala de tramvai..34-u lu masa=))si mergem si mergem..si coboram..in ploaie...normal..ploaie..si mergem pe jos 2 statii..si intram..si urcam sa ne ducem sa cautam film..si hotararea noastra era mare..foarte mare..asta inseamna k ne-a luat exact 15 min sa ne hotaram daca ne ducem la filmu "una e blonda..si alta si mai blonda"..pt ca celelalte ori le vazusem ori erau prea tarziu...
filmu nu cine stie ce..dar atmosfera..geniala...asta dupa ce ne-am certata la coada cu unii din 49 (generatiile astea din 49 nu au lectii de stat la coada)..si cu 2 idioti care nuj ce voiau d la viata noastra...
ehh..ce mai atata povestire..ideea era doar ca m-am simtit incredibil de bine..aveam nevoie de o astfel de zi..adica dupa tot stresu..dupa toata poveste...dupa toate...off...aveam nevoie de relaxare..si am avut parte din plin....distractie..ras..si barfa....genial nu?..aa..si tipi creti=))=))=))

4 comentarii:

Romina spunea...

chinuie-te un pic si o sa poti sa vbesti precum aurolacii.cate dezacorduri mai ai de gand sa faci?aaa ca sa nu uit de ,,curu' bun,, o tavita ceva?:))zici ca esti obsedata.de fapt chiar esti:))kinda dispe:))TREZIREA!!!!

Romina spunea...

am uitat sa iti zic ca eu am promovat cu 9,70:))si m-am calificat si la religie cu 9,20:))

Romina spunea...

8,70 nu 9,70:))

Hubba Bubba spunea...

intersanta zi c pot zice:)))
yo am media 8,76:>=))))