Pentru cea mai speciala persoana din viata mea...

desi am promis c a urmatoarul post va fi mai vesel...ei bine..nu o sa fie..si probabil ca nu va exista asa ceva in viitorul apropiat.. de ce dracu sut trista iar?
ei bine...ei bine...nu suport asta..nu o suport...
e prima oara dupa ceva timp cand ii simt iar absenta....cand simt ca am nevoie de el mai mult decat orice pe lume..cand vreau sa fie langa mine sa ma ia in brate si sa-mi zica ca de obicei "totul va fi bine"..dar nimic nu se intampla..el nici macar nu e aproape de mine...nici macar nu ma aude...
da radule...off...cred ca e prima oara cand ii scriu numele..da raducule..de tine imi e dor...offf...imi pare rau..imi pare atat de rau..crezi k o sa ma ierti ca am incercat sa te inlocuiesc..nu am putut..nu pt k nu as fi vrut..dar esti unic..nu mai exista cineva asa blond ca tine...care sa ma tina asa in brate..care sa-mi vorbeasca cum imi vorbeai tu..care sa ma iubeasca in felul tau..nu mai exista nimeni.....mi-e dor de tine
si te iubesc mult..mult...mai mult decat voi iubi p oricine altcineva...
merci ca m-ai ajutat ...merci ca ai fost langa mn cand am avut nevoie de orice..imi lipsesti..imi lipsesti mult..pup...

2 comentarii:

Romina spunea...

frate...prea scurt postul asta:))oricum...unele persoane nu sunt facute pt a fi inlocuite....si ca sa fiu mai insensibila asa cum imi zici tu...dar pt a fi uitate=))dar stai lin=))asta nu e cazul lui radu:D:Del o sa vina sa te vada in curand=))si in curand tu o sa pleci de aici:D:dla el evident=))

Hubba Bubba spunea...

radu???mah..mie imi scapa ceva:)))si stiu despre c radu e vb:))