Altele=))

doamne...intotdeauna joia e o zi superba...saptamana trecuta chiar a fost..dci ma astept ca si azi sa fie la fel...muzica mea urla pe aici..bunica culmea nu zice sa o dau mai incet..si eu dansez..in timp ce imi adun hainelee...
voiam sa-mi pun perechea de pantaloni 3/4..dar nu-mi place bluza aia nici aia nici aia=)) dci bineinteles patul meu (care este inca nefacut..culmea) este plin de perechi de pataloni..de bluze..si de plovarase=))...duamne...nu mai pot de ras=)) camera mea nu a aratat niciodata atat de jalnic..unde este obsesia mea pt ordineeee=))..ehh..trecem peste...
planul meu este deja jumatate gata=))..si a fost atat de usor..adica a trebuit doar sa fac rost de niste id-uri si gata..acum victima mea...off..inca nu stiu cine e ...frumos nu?...l-as folosi pe ..hmm...sa-i zicem I...dar I nu e prea vulnerabil..plus ca ochiisori lui nu ma lasa sa fac asa ceva=))...
asa ca imi trebuie cineva vulnerabil..dar CINE???=)) off...grea viata asta..grea=))
Soarele asta e asa de frumos...probabil afara nu e prea cald..dar eu normal..sunt in tricou..pai ce dracu=))
aa..da..nu am mentonat ca am gasit cu ce ma imbrac...=)) =)) culmea...
asa....stabilesc cu cole ultimele detalii ale planului...va fi bine..si daca boul e bou..o sa-l iau eu frumos de manuta si o sal postez in fata ei=)) nu?
pai asa e frumos=))
gata..am terminat pauza..de facut ghiozdanu....am atatea carti azi..exact un caiet pt cele 2 ore de mate..caietu d bio..si caietul de muzica...ca nu facem cele 2 ore de info..ceea ce e bine...desi iar ne tin astia pana la 7 15..in alte zile as fi zis..yeee..ce bine ca iesim o data cu ei..dar cum noi am schimbat d-ul cu h-ul=)) si nu se putea altfel....decat ca in singura zi in care iesim si nou la 7..ei ies la 6..pai ce dracu..ies in fiecare zi la 7 mai putin azi=)) fenomenal nu?
bn..gata m-am plans destul de acest subiect...bn...totusi e o chestie buna ca tinta mea iese in fiecare zi la aceeasi ora cu mn:X:X...i-as zice acum ceva..dar bineinteles ca nu mai e pe mess...si eu mesaj nu-i trimit..=))
doamne..copil dement ce sunt
fututi..mi s-a rupt o unghie..la naibaaa
ma uit la brelocu de la chei..nu nu la ala cu turnuletu meu mult iubit..la celalalt...ursuletu..soricelu..elefantelu..cred ca fiecare i-a zis bietului animal in alt mod.....cand zic fiecare ma refer la fulgii mei...avem toate un breloc la fel..bine nu m-ar mira daca Ruxandra l-ar fi pierdut deja..si daca Romina nu l-ar mai gasi in imensa dezordine..dar trecem peste..si ne gandim la lucruri mai vesele...nu vreau sa plang acum...desi iar imi e dor de ele...parca as fi proasta...si asta imi aduce aminte de altceva...2 secunde sa caut...

Romina: am eu impresia
Romina: sau parca am fi proaste?
Romina:
andra: parca?
andra: )
Romina: ))))))
Romina: chiar suntem nu?
Romina: ))))))))))
andra: putin
andra: mai mult
andra:
andra: da nu se pune
andra:
Romina: da
Romina: noi?
Romina: niciodata...

nu prea conteaza cum am ajuns noi la concluzia asta..si sper ca romina sa nu ma injure prea tare=))

asa..s-a mai rupt putin din unghie...fenomenal...Romina..stii e aceiasi unghie care s-a rupt anu trecut (adica pe 31 dec) cand bantuiam noi de nebune prin cora:))
poc...ahh..la naibaaaaa...orice da nu astaaaa....
ahh..vrei sa stiti ce am facut eu in marea mea atentie..am daramat cutiuta cu bratari..si da romina am acolo bratarile alea mici si subtiri care sunt insirate peste tot pe parchetul meu...da...fenomenal....
asa..am strans...sper ca nu a ramas nimic pe jos...
acum o sa inchei..sper sa nu intarzi la scoala..
la liceu nu intarzi..sper sa nu ma astepte andreea prea tare totusi=))...cum ziceam
zbye..si bafta la sc la toti:)

2 comentarii:

Romina spunea...

in primul rand:))TUTUROR!!!!!!!=))ei bine nu m-am gandit sa pun pe blog disc cu voi,care de care mai interesante:>:>vezi ca trebuie sa faci doc cu disc minunatuli tau vis=))vezi ce raspunzi,mai bine nu raspunde ca mai citesc si alte persoane blogul,daca ma intelegi=))frate....nu trebuie neaparat sa fie dezordine ca sa nu mai sti de un lucru:))iaute ce idee mi-a venit=))minunata=))nu vi tu in vacanta aia de o sapt pe aici?sa facem ordine?=))cu ocazia mai si scanezi lucrurile mele=))mi-am adus aminte ca n-am fost pe la sormea=))eh=))asta e=))eu am zis ca e soarece bai=)))deci te rog=))

Hubba Bubba spunea...

saraca andreea=)))andra vezi nu imi urma exemplul=))))