Prea tarziu postat...dar nah..

Vine weekend-ul..aleluiaaa...si totusi parca nu ma bucur atat de tare..adica sincer..imi place atmosfera ASTA de scoala..mai fara ore asa..mai cate un prof..sau mai multi bolnavi...mai cate un qiul fara absenta...e chiar bine...
imi aduc aminte de prima zi de liceu..doamne cat de stresata eram...si ma gandesc cum sunt acum..cum tip ca nebuna si fac exact ce-mi place...fata de primza zi in care ma uitam doar in pamant...si nu vorbeam (pt ca nu aveam cu cn)...va dati seama..chin teribil sa nu am cu cine sa vorbesc...parca ceva din mine tipa "vorbeeeesteeee ca o sa mori"...
ahh..si acum se termina semestrul..si vine o mica vacanta..pe care..culmea..nu o astept prea tare..adica cu siguranta nu am chef de ore...daaar...ma gandesc..bai..in vacanta nu sunt atatea persoane interesaaaaanteee...si da..aici ma refer mai ales la tipu brunet pe care il visez de o saptamana incoace..fenomenal nu?...mda...acum ma gandesc despre ce dracu sa mai aberez in post-ul asta...adica am impresia ca am scris tot.....desi sigur nu e asa...
aia vor sa vina sa ne faca poze pentru ecuson azi...ce fericire...exact de poze am eu chef acum...nu pot sa folosesc ecusonu din clasa a 4 a?..ce conteaza ca aia era scoala generala si asta liceu..mda..cre k totusi conteaza...
ziua mea pica joi..in ultima saptamana de scoala..fantastic..cine dracu mai vine la scoala atunci?=)) inafara de nimeni si cu..nimeni=))


citesc si eu horoscopu si uite de ce dau

Toti adora persoanele in Gemeni, pentru ca toti adora persoanele nebunatice! waaai...nu stiam=))

nu pot sta multa vreme intr-un loc fara sa se plictiseasca

cat de adevarat...doamne cat urasc sa stau in acelasi loc=))

Au nevoie de haine foarte vaporoase, pentru ca nu suporta hainele groase sau greoaie, ci cat mai subtiri si cat mai lejere, sa simta vantul batand prin ele.

asta explica de ce urasc maneca lunga..si de ce eu la 5-6 grade sunt in tricou=))


mda...a cam trecut weekendu...da nu cont..o sa postez si eu asta...si gataa....:))

2 comentarii:

Romina spunea...

ce sa faci si tu:))

Hubba Bubba spunea...

=))))asta e mania scrisului aiurea:)))