Incepe chinuuuuul

well..e primu post de la calculatorul meu...da de la propriul meu calculator...de la calculatorul din camera mea=))..in sfarsit nu o sa trebuiasc sa ma mai cert cu fratimiu "e camera mea e calculatoru meu..stai tu in sufragerie=))"...
si doamne nu exista calculator mai bun si mai frumos (asta pt k e al meu ce naiba)
am mentionat ca monitorul meu are tv tuner incorporat...
monitorul ..iubitu meu se comporta ca un televizor...asta nu e asa de bine ...k daca aveam tv tuner m-as fi folosit de asta.."tatiii...nu parola calculatoru..ca nu mai pot sa ma uit la teveeeee=))"
acum din pacate pot folosi teveu si daca am calcu parolat..dar nu conteazaaa...am si telecomanda ...o cheama Zoni..are o foma ciudata...si se muleaza asa frumos pe mana...
am precizat ca are si boxe..care se aud foarte foarte bn...si acum nu tre sa ma ami chinui sa bag microfonu si castile in unitate..le pot baga direct in monitor...
Sori...adica mouse-ul ...e adorabil...are o luminita rosie care te orbeste..da asta e mai putin important=))...din pacate tastatura trebuie schimbata..tata nu a avut timp sa-mi cumpere una..asa ca mi-a dat una pe care o avea in casa...dar nu conteaza...ma multumesc si cu RuTh:X..
acum sa revenim la motivul postului..care nu era sigur sa ma laud cu noul meu iubit..desi sunt ata de fericita incat nu ma pot abtine...asaaa..revenind..
am inceput anul bine..despre asta am mai povestit intr-un post anterior..dar..dar...maine incepe chinul...maine incepe scoala..si la naiba nu vreau...nu vreau sa ma intorc la liceu..nu simt nevoia sa am iar ore...multe oreee...si s-o aduc p aia de fizica..clasa a 9 a C...iar nu aveti creta colorataaaaa.....si doamne sunt exact 3 saptamani pana la urmatoarea vacanta...3 saptamani inseamna exact 15 zile de scoala exact 96 de ore de maltratare psihica..nu e corect...nu vreau..nu am nimic cu colegii....si cand zici colegii ma refer la toti..nu numai cei de clasa..desi sunt anumite persoane pe care chiar nu am chef sa le vad..mi-a fost bine in vacanta fara ele..asa ca..ajung la concluzia... de ce eu???
off...m-am molipsit de cateva expresii..am petercut timpul cu prietenii lu fratimiu..unu din ei (stefan) foloseste "de ce eu?"..altu (mihai) "scuze...n-am vrut..imi pare rau"..bn asta cand vorbeste cu mine..si e amuzant sa-l vezi cate griji isi face..iar florin..ei bine florin nu prea vorbeste...desi pot sa jur ca a spus de mai multe ori "si ce daca"...
de ce mi-am petrecut eu timpu cu 4 baietii..bine..unu fiind fratimiu..imi aminteste de noi..in clasa a 8 a...de fulgi...seamana foarte bine cu noi..desi eu sunt baieti si na..au alte preocupari..nu shopping si barfa..si totusi seamana cu noi..unii din ei si la zodii:))
sunt atat de amuzanti.. sa-i vezi cum se cearta=))..razi de te prapadesti...dar sa vezi cand jucam carti...e atat de bine si relaxant...
ahh...cred ca voi face fata la scoala..si daca nu..oricum nu am incotro...

3 comentarii:

Romina spunea...

stii ce ma intereseaza pe mine nu?=))care seamana la zodii?=))

Hubba Bubba spunea...

asta vream sa zic si yo=)))bat la pariu k unu e leu=))

Andra Irena spunea...

unu e leu si unu scorpie:))