Alte aberatii

i feel good...:)) stare de veselie..stare de bine..nu m-am mai simtit asa de mult...in sfarsit ma simt de parca am reusit ceva grandios..si de fapt..chiar e ceva mare..e planul nostru...ciudat..acum am si planuri...dar nu conteaza..cele 3 fete uitandu-se ciudat la noi pe care le voi vedea maine..vor fi de nepretuit...ahh..aveam nevoie doar de o persoana vulnerabila pentru planul meu..si slava domnului am gasit-o..acum trebuie sa caut si a doua persoana vulnerabila..cred ca stiu cine e tinta...desi s-ar putea sa am mai mult de furca cu tinta mea...nu e chiar asa de usor de pacalit..dar nu conteaza..muhahahaha...eu poate tot (ca sa vorbesc anagramat ...anagramat e combinatie intre agramat si analfabet)...asa...acum...o sa dorm foarte bine la noapte..
foarte foarte bine...
cica trebuie sa-mi fac tema la mate..dar pe naiba..eu ma gandesc doar la cum o sa ma imbrac maine=))...si tinta...trebuie sa-mi incep planul..dar nu sunt sigura ca e bine..adica bine nu e deloc..ca o sa fie putina bataie de joc..dar nu conteaza..merita pentru a-mi pune in aplicare planurile marete=)) parca as fi un savant nebun..dar din pacate sunt doar nebuna=)) (scuze exprimarea cavalerito) ehh..si totusi..abea astept sa le vad fetele socate..mirate,,...indignate=))...
acum am o alta problema...e ziua lu o blonda dementa pe care o iube mult...dar nu stiu ce cadou sa-i iau..ma gandeam la un ceas d'ala care sa-i zica...ai exact 5 minute sa ajungi acolo..sau poate un avion personal=)) ca sa se deplaseze mai repede...si totusi....mai margelato..tu ce cadou iti doresti la e 16 anisori pe care ii implinesti...vrei si tu o papusica barbie??
as aprecia daca totusi ai citi ma Ruxisor ce scriu eu aici..ca sa imi dai idei...
acum...alta problema....da doamne sa nu fie prea frig maine..ca sa pot sa ma imbrac cum am eu chef=)))
doamne...abea astept ziua de marti..martea...ei bine..martea va fi exceptia de la regula a 2 a pe care mi le-am impus impreuna cu colega mea de banca..cine stie...stie..cine nu..n-are decat sa intrebe ce e cu aceasta zi de marti=))
mai am o problema...Martinel se simte singuuuuur...in vacanta asta de iarna ne-am apropiat mai mult..eu am stat non-stop in pat ca deh...am fost bolnava..si acum el imi duce lipsa..cum ii explic eu bietului ursulet ca am scoala si ca nu pot sta asa mult cu el..si mai rau..cum ii explic eu bietului ursulet ca ma uit dupa ALTCNVA la scoala?...cum ii pot face eu atata rau sarmanului ursulet..care nu mi-a gresit cu nimic niciodata...
cum ii pot explica eu ca atunci cand ma trezesc plangand si il strang in brate..nu e de fericire ca il am pe el langa mine..ci e de nervi...si de ura,...ura asupra mea..ma urasc pentru ca am fost iar atat de slaba incat sa las pe cineva sa ma domine..dar nu-i nimic...o sa-mi treaca...il am pe martinel aproape...si tinta ..am ajuns iar la tinta...tinta ma va ajuta...mult..foarte mult...sper...sper ca va fi intr-atat de slab incat sa-l pot modela asa cum vreau eu..si eu sper sa fiu atat de slaba incat sa ma las modelaat..ehh..e o chestie prea ciudata pentru a putea fi explicata..tot ce stiu acum e ca vreau sa dorm...
da...o sa ma duc sa ma culc..si o sa visez frumos..o sa visez iepurasi verzi (romina vezi la ce te gandesti)...o sa visez pantere cu cozi verzi ...o sa visez delfini ce inoata intr-un ocean galben...si ingerii ce canta la chitara=))....asta da vis frumos..plus ca va aparea fat frumos..adica Francesco...si va fi un vis de-a dreptul superb...
acum o sa inchei..
noapte buna voua cititorilor...vise ciufulite..si somnic pufos:)

3 comentarii:

Romina spunea...

de unde atatea modelari?parca erai anti=))si dominare?wtf=))te auzi?pardon:))esti sigura ca scri bine?oricum...e bine sa te descarci asa....desi....chiar iti pasa de carpe?:))adica...bine si eu tin la jimy...dar chiar sa ii explic ca eu nu sunt acasa din motivul x nu m-am gandit niciodata=))

Andra Irena spunea...

baaaaaa....iubitu meu martinel nu e o carpa..are sentimente..are suflet...si mai presus de toate..ma iubeste...:X:X
asa ca nu te lua de EL

Hubba Bubba spunea...

mah matiniki martinelu sau kum lo kema?e viu??:-O pfooaaa=)))))pai andra vin si yo la tn ca sa vb cu el imi explik si mie conceptele operationale=)))))))si in leg cu cadoul deja cred ca mi-ai luat:)))ce vreau m-au intrebat toti:))raspunsu e nu stiu:))