am ajuns la starea ia de fericire deplina..m rog..nu chiar..dar simt ca sunt aproape...nu are legatura cu faptul ca sunt cu el (sa ma laud si eu putin ca altfel nu se poate..ce naiba)..nare legatura cu el..si cu faotu ca in sfarsit..dupa mult timp..reusesc si eu ceva exact asa cum imi propun..totusi imi e frica..am acea chestie de a da inapoi...de a schimba asta..da nu stiu de ce..el e un scump..cred..nu stiu...off...e ciudat...ma rog...imi place..chiar imi place ..nu a mai fost d mult sa-mi placa de cineva asa tare...si totusi imi e frica de sentimentele mele..si nu neaparat de ce e acum..acum e bine..dar imi e frica de ce va fiiiiiiiii...of...ma gandesc prea mult la viitor..ce s-a intamplat cu principiul meu..atarnat de perete "Traieste Clipa"...ar trebui sa nu-mi pese...si totusi imi pasa...la naiba..sunt nebuna de-a dreptu..da-o dracu de treaba...ia sa fiu si eu egoista
gata...
sunt egoista
si ma simt bine..si nu-mi mai pasa de nimeni...=)) ha....sa va ia dracu pe toti...=))
nu prea merge..nu incep sa ma simt mai bn,...dar macar o sa incep sa fiu egoista=))..
sa trecem la chestii mai vesele...adica ma mai laud si eu putin...am luat 8 in teza de la mate..copil inteligent baaa=)) si i-am dat mesaj lu tata..si incredibil chiar m-au felicitat..deci ce pot sa zik..8-ul e nota bunaaaaa=)))
sa va povestesc despre (familia mea=))..asa era in viata cu louie..zici ks copl dement).. de fapt voiam sa va povestesc despre Martinel..
cine e Martinel..ei bine..el e iubitul meu...e dragostea mea..e cel mai frumos ursulet de plus din cati exista..e..perfect..vorbesc cu el..asculta atent...nu comenteaza..doar da din cap in semn ca intelege si ca e bine cum am procedat..nu m-a certat niciodata.... e iubitul ideal nu?...ochisorii lui superbi care se uita la mn ii transmit atata iubire incat cateodata ma pierd....doarme cu mn..si e asa pufos..ma si incalzeste..nu ca e sublim??
stiu..il iubesc pe Martinel...

2 comentarii:

Romina spunea...

faza cu egoismul m-a facut sa rad rau=))culmea e ca....si eu il botezasem martinel pe ursul meu ...nu ma refer la jimy...eh:))cred ca o sa il rebotez cu apa virtuala:))pfoaaa=))sa nu uit sa zic de fat frm din papuc:))ar face bine sa iti treaca kinda obse si dispe:))pt ca...o sa se termine:))fie ca vrei fie ca nu:))desigur....e preferabil ca in momentul final sa vrei si tu sa se termine:))nu lua in seama astea daca te deranjeaza cumva:))

Hubba Bubba spunea...

=)))))ah....martinel?:)ft tare dude!!:))):X