Ziua lu Rux:)

Imi e somn..imi este foarte sooomn..de ce..pai sa vedeti=))..o s-o iau cu inceputul..o sa povestesc ziua de ieri..cu lux de amanunte..na....o zi superba=))
Se facea ca era 6 dimineata..intr-o zi de samnbata..in care eu se trezeste=))la 6 da? ati prins ideea? sambata!!!
ma trezesc..ma spal..ma imbrac..fac bagajul..ia bluzitele astea..ia si asta..nu uita fardurile..ahh..rimelu din ghiozdan..baaaa..sprayu ala care nu-l suporta mama...ahh..abonamentu..portofelu..banii..sunt toti..imi mai trebuie ceva? hmm..au trecut doar 20 de minute??? ce naiba fac eu inca 40 de minute pana plec cu tata?
destinatia...acasa la Romina..unde urma sa ma vad cu bineinteles Romina..si Irina..ca sa mearga fetele sa ii ia cadou lu Rux...ca fusese ziua ei...si si-a facut-o sambata...
si ce sa ma culc..ca patu era facut..lumina aprinsa..mie imi trecuse somnu...e 6 20..se asaza fata in pat si citeste...si citeste....
apoi pe la 7..ma ridic...si ma pregatesc cica de plecare..caut adresa petrecerii ca deh...nu stie eu unde e Mc-ul ala=))
si intr-un final la 7 jumate plec cu tata..ma lasa la Romina cu o intarziere de 4 minute...totu e bine...dar cand ajung la romina...surpriza...vine si mama ei cu noi...ce sa zicem...ahh..asta e..ne-am consolat repede cu ideea...
ajungem in statie la autobuz..si incepem sa dezbatem probleme importante legate de scoala..pana cand ajungem la o discutie despre un cozonacel..Irina balangane piciorul si vorbeste despre cozonacul luat cu romina si dat vineri cu taicasu..in momentu 2..Romina o loveste cu picioru..si irina...gata numarul 2...face "auuuuu"
dupa cateva momente fetele ii explica ca Romina nu a mai qiulit..si la la la =)) urcam noi in autobuz..razand ca naiba normal=))
ehh..pe drum n-au mai fost evenimente palpitante..apoi...fetele se apuca de cumparat..cumpara ele sosetele...=))
apoi eu si Irina cautam blugi..ia blugii de unde nus..nicaieri blugi care sa ne placa..nu se putea asa ceva./..
dar..intr-un final glorios gasim blugi..si efetle atat de fericite ...isi iau cate 3 perechi fiecare..asa se face ca am dulapu din nou plin=))
trecem peste..
apoi fetele trebuie sa ii ia cadou lu rux..ca doar de asta au venit..irina ii cumpara o pijama tuquoise cu galben..si cu niste animalute..foarte foarte sweet...
iar eu cautam un ursullet..sau ceva de plus..care sa-mi placa...dar nu..nu gaseeeaaaam ...doar cu capete mari..culori urate..cu dungi....
asa ca m-am hotarat..ii iau un hanorac..si ii cumpar un hanorac..gri..foarte foarte dragutz..d la numaru 1080..apoi fericite ne mai plimbam noi..si gasim plusuri...ahh..ce frumoase eraaaau...nuu..luasem hanoracu..la naibaaa...
Romina vine cu ideea...mie imi place hanoracu..dar il vreau pe mov...mergem..vedem daca il schimba si ne intoarcem sa luam plus..dar...ajunsesem la 542...va dati seama ak pana am gasit 1080 am bantuit pe acolo..am creat o debandata..fetele mergeau repede...se grabeau...
incepe unu..uite-le maaaa...noi radem..incep altii..si altii..si in spatele nostru se auzea nu mai..pisi..si psss..si hehehe..alte onomatopee de astea stralucite=))cand am ajuns sa schimba hanoracu..radea tipu ala (care nu am emntionat dar era chiar cute)...si cat am stat cu irina sa probeze acolo o jacheta..m-a ajutat cu pungile...deci si foarte simtit baiatu=))..schimbam hanoracu...acu sai si intoarce-te la animalute=)) iar aceleasi zgomote..eram pe jos de ras=))..
ajungem noi intr-un final...si cumpar un ursulet...o culoare intre crem si alb asa...foart foarte frumusel...(martinel nu vede asta..asa ca shh)
si apoi fetele se indreapta spre iesire..bineinteles uitandu-se dupa orice altceva inafara de iesire=))
plecam noi..ajungem la Romina acasa...luam bagajul meu..si al irinei...si plecam spre casa Irinei (eu si ea)..si ajung fetele acolo..si dai si probeaza..si aranjeaza-te..si aratau fetele..destul de bn zic eu..
si cand suntem gata de plecare...coboram si ne intalnim cu Petruta (colega Irinei si a lu Rux) pt a merge impreuna la petrecere..poc poc..fetele fiind in botine cu toc (mic rau)...eu nu!! ele doar!!!ajungem si ne urcam in 335..pana la iancului..luam metroul...si radem de Irina care face zgomot=))
ajungem la Stefan cel Mare..hai sa ne uitam dupa tramvaiul 5..uite acoo statie..nu..aici circula 34..nu e bine...traversam..aha..uite aici 5..stam..si vedem tramvaiul..dar,,baa..e directia buna..intrebam un tip..a...in partea cealalta..fenomenaaal...
traverseasa fetele catre directia ailalta..
si ele stand la semafor..se aude un claxon..2..3..mama..da ce vrea asta de la noi..cand ne uitam..fratele Rominei la volan..si Romina pe scaunul din dreapta..yeee...are cine sa ne ducaaa=))
ajungem noi acolo..fete..multe feteee=))
dam cadouri..lu rux i-a placut tare mult ursu...si ma bucur...:)
stam noi stam... si apar si baietii..foarte numerosi de altfel...
ehh..la petrecere nu prea multe faze interesante...poate doar cand mi-au zis vacile ca am aceiasi nuanta de turqoise cu Vlad.(fiind petreceera lu rux..asta fusese tema..turqoise..albastru) de ma inrosisem toata si imi venea sa le spanzur=))...
ahh..si pozelee...doamne..multele poze...pe care trebuie sa le iau..ca deh..ce sa am eu aparat..e stricat ce naiba=))
si apoi..pleaca lume..si pleaca..si pleaca..si tortul nu mai venea..si ramaseem 10 fete..si 2 tortuti..ce bucurie..si in final..ramanem exact 7 fete si 2 torturi..unu il pune la pachet..si altu cik sa-l mancam=))..da da..7 fete si un tort...cine sa-l termine...si intr-un final glorios..ramanem 4...noi..zuzicile (asa am eu chef sa av zik..da?) si stam noi ce stam..adic barfim..in timp ce-l asteptam pe taicamiu..si pe mama lu rux (nu ruxandrei..lu rux)..si se trezeste irina..ck..romina nu vi sa dormi la mine..pai nuj k am medi..si k nuj ce si lalala...cert e k am reusit si eu si ea sa merem la irina...sa dormim acolo..chiar daca eu d la 10 aveam medi..si romina de la 11...ehh..astea erau detalii..si au stat fetele acolo frumoss...bn..
sa precizam...ca tata voia sa vorbeasca cu fratele irinei care statea cu noi sa ne supravegheze..dci..rux a plecat cu masina....si noi 3..il asteptam pe tata..a venit tata..ne-am dus pana in pantelimon..sa-mi iau hainele de la Irina..apoi pana la romina..sa-si ia si ea hainele..apoi tata ne-a lasat acasa la Irina in tineretului..am avut sofer (Multumesc mult tati)...
si la irina...sa vezi acolo faza..fetele vor clatine...mergem sa cumparam nutella..ca nu aveam ce a punem pe clatite...si am mai strecurat noi ceva cu gust de capsuni..da shhhh:))
si ajungem noi..luam lapte..luam oua..luam faina..punem in bol..si irina..are gazeee...faina nu e buna....
si urmeaza apoi o lectie de biologie..despre gaze si ouale lor...
apoi...s-au apucat fetele sa barfeasca..si sa numere..si nus decat 25=)) da..doar 25=))..au vb despre cubuletele galina blanca..bul bul=))
genial=)) de-a dreptu genial=))
sper ca nu am uitat faze importante..cum ar fi ca m-am trezit la 8 fara ceva..desi culcata la 4 pt ca am cautat abonamentu ala nenorocit...=))
mda..a trecut..dar tre sa postez la cat am scros nu?

2 comentarii:

Romina spunea...

nici nu a fost acum o saptamana=))deci...=))uiti o groaza de amanunte!!!=))eu nu mi-am luat 3 perechi de pantaloni(dar rochita de matase)apoi:-?printre alte elemente uitate:))mai era si faza aia cand am iesit din mc ca sa il asteptam pe tatal tau=))ai uitat ce ne-a zis ala?,,...la pachet,,=))mda...nu am luat nutella ,am luat finetti=))ai uitat ca irina nu stia de absolut nimic in casa aia=))ca frasu nu a stat cu noi=))dar ne suna din ora in ora sa vada daca nu ne-am aruncat de la geam sau daca ne-au rapit extraterestrii(asta a zis irina despre andra,respectiv eu)mda...sunt 25 fara aia de care nu stim noi=))deci te rog=))cred ca ajungi la vreo 30 asa:-? doar atat=))eu cu irina la un loc=))suntem subtirelul divizor 5=))

Hubba Bubba spunea...

clatiteeee faraaaa mine:((((( dar norok k am mankt in 2 locuri dif:))
si titlul face tot postul:)))):X glumesc:)))ube andra:*