Amintiri dulci:))

Am neglijat asta..off..imi pare rau..nu mai fac..dar nu pot tine si blogul activ si sa scriu si la minunatul roman de dragoste...nu dau detalii despre roman...dar e inceput asta vara si apoi a urmat o perioada in care l-am abandonat..acum m-am gandit sa-i fac sfarsitul...probabil abea prin februaria martie il voi termina,..dar imi place sa scriu la el..ma face sa ma simt intr-un fel ciudat..mai bin....ehh..si eu care ziceam ca nu dau detalii..
ahh..pai bine...sa vedem despre ce sa fie acest post..hmm..ei bine..o sa fie despre...despre..despre...habar n-am=)) gata m-am hotarat
o sa fie despre amintirile mele cele mai frumoase..o sa iau in ordine cronologica..
deci..de cand eram mica..
nu am prea multe amintiri..aproape deloc chiar...
dar sigur cea mai placuta amintiri e colorarea peretilor in verde de la bunica de acasa...mda..a luat fata un creion verde si a inceput sa coloreze..bineinteles erau doar niste dungi multe..ca doar nu am avut atat rabdare incat sa colorez tot peretele=))
hmm....la gradinita imi amintesc ca imi placea sa discut cu..gabi parca o chema..nu stiu..despre ce face sora ei mai mare care avea 16 ani..ce mare mi se parea atunci..si imi povestea de prietenul ei..si stateam in leaganul ala pe care-l voiau toti..stateam noi 2 si vorbeam...
apoi..in clasele primare..imi aduc aminte de prima zi de scoala...imi aduc aminte de o fetita cu coada de cal..cae mi-a zambit..i-am zambit si ne-am luat de mana..am stat in aceiasi banc...am fost prietene foarte bune...e posibil sa nu stiti de cine e vorba..chiar de Maria..culmea..de Maria..
hmm...sa trecem la memoriile care ma interesau pe mine nu adevarat...la amintirile legate de fulgi...
doamne cate sunt...dar cate suuuunt..imi aduc aminte de Bulgaria..nu am fost toate 4..Irina nu si-a dat ea interesu ca ce dracu...dar noi 3..am fost..si a fost cea mai tare tabara in care am fost vreodata..si cu siguranta fetele vor confirma...acolo am avut prima cearta adevarata cu Ruxandra..noi nu ne-am certat decat atunci ca lumea...in rest doar fleacuri..de ce e mentionata cearta asta la momente placute..pentru ca ne certam..dar a fost amuzant...
asta imi aduce aminte de orele de istorie petrecute cu Irina la "aia mici"..aia de clasa a 5 a pe care noi ii puneam la respect..cica..adica aveam grija de ei...tipam la ei..si culmea..ne asculta=)) le era chiar frica de noi..
acum ma gandesc la Bgs...si la nemaipomenita cearta cu aparatul meu..care nu stiu cum dar incepuse sa faca niste poze foarte tari (din greseala normal) dar a trebuit sa vina Bgs-ul ala tampit sa ma duca la directoare..ca n-am voie cu aparat la scoalaaaaa...dar tampitu nu stia ca eu faceam meditatii cu directoarea=)) deci a fost un moment haios..cand am iesit de acolo razand si ala ma acuza "ahaaa..tu esti pe pileee"=)) irina era pe jos de ras....
nu cred ca tre sa mai pomenesc de crizele de la meditatii cu Romina ..doamne si ce radeam..si de tonaju de poze facute..doamne..si venea profa si ne certa ca nu am lucrat cate teste a zis ea...si apoi ne plimbam in cimitir...si romina l-a cumparat pe Apollo..o pasare..gen papagal..dar nu-mi vine acum in minte numele...si tre sa mai pomenesc de "alergatul" la 7 dimineata cu Irina..fetele au iesit la alergat.,...dar pe dracu..ca ele mergeau..ca niste melci...=))
apoi de minunatele faze cu Romina...uite un tip..ia uite-te..trecem noi pe langa el..si Andra vede un suparmarket...si citeste..si zice..agreabil.si romina da da da....dar ea se referea la tip..eu vorbeam de supermarket..si doamne cat am ras..apoi mai mergem noi..si vedem 5 tipi..eu ii dau un cot rominei..ea repede..unde unde? si ii vede p'aia care se uitau la noi si ne ia rasul..aia..ce faceti fetele=)) doamne..
apoi...Ruxandra cu "mircea cel batran"=)) dsenu pe care nu am lasat-o sa termine
ahh..si iti aduci aminte Rux de faza cu lorenzo de picamar...=)) si o faza cu kkt si cu picamar..=)) doamne=)) cat de funny era...
ahh..acum ma gandeam la orele pierdute la telefon cu irina cand nu aveam ce sa ne spunem..dar nu conta..stateam la telefon si ne cantam acolo...unfaithful=)) looool
stii ce se intampla cand vorbeste o blonda despr "telescopica"?...andra spune..."esu stie ce e ala telescop maaaa"
romina..iti mai amintesti tu noptile noastre pierdute..cand stateam noi pana la 4-5 pe mess....si apoi pana la 7 la telefon=))
dar mai ti minte cum sunam..eu pe verzuliu...si u pe maimutica....doamne ce funny era...
hmm..m-am ferit pana acum sa scriu ceva frumos legat de Radu...de ce?..pentru ca imi face rau..culmea..si totusi nu ma pot abtine sa nu pomenesc de acoperisul blocului..si de felul in care-mi spunea el "se putea si mai rau...o sa vezi...maine va fi bine"
momente placute...hmm...
nu ma pot abtine sa nu pomenesc de ziua de 8 ianuarie...da..acum aproape 2 saptamani...ehh...normal..are legatura cu el..si totusi...a fost una din cele mai frumoase zile ...
alta amintire frumoasa "ce faci ingerash pufos? mie dor de tine..akm am venit si eu in kas k mi s-a facut frig..dak nu esti u sa ma incalzesti. te poop si te iubesc"
well...mesaju asta e trimis pe 10 octombrie 2007...daca calculati va dati voi seama de la cine=))
acum..imi aduc aminte de orele de civica..si de "episoade" doamne...cate prostii spuneam=))
o sa inchei acest post care chiar m-a binedispus ..
:)

3 comentarii:

Romina spunea...

amintiri....prea multe...nu tu...nu conteaza:))

Hubba Bubba spunea...

dmne..telscopica alia telescopul pikamerul aoleo o groaza cum zice romina prea multe:)))!!!si cu tte astea st ale noastre si as vrea sa s mai repete..se poate?.....:)))im a little child:))

Hubba Bubba spunea...

alias* i'm* :)))