Vis...frumos

Chiar am visat frumos...si pentru a o lamuri pe Romina nu visez maimute=)) doar ca ma pregateam sa termin postu si a intrat suspectu..si culmea..la avatar era el=)) s-o fi certat cu a lui scumpa prietena?=)))
ma rog..
revin la visul meu..
inceputul era ciudat...se facea ca eram la scoala (urat ..urat) si aveam franceza...profa trancanea acolo despre niste pronume...ma rog..neinteresant oricum...si intra in clasa...El..el fiind un baiat brunet..inalt...nu am remarcat ce culoare au ochii lui...culmea...desi imi place sa cred ca ii are verzi...
Intra in clasa si zambeste...toti ochii erau atintiti asupra lui...fetele salivau...inclusiv eu..e fumos...frumos..si se duce la profesoara si ii zice ceva..apoi...
Pleaca..pleaca fara sa se uite inapoi..si totusi il vedeam zambind..stiam ca zambeste..dar nu stiam de ce...
apoi profesoara zice..exercitiile 2 si 3 pagina nu eram atenta..prezenta lui in clasa ma nelinistise...
toti se apuca de exercitii..caut pixul in penarul verde cu winny the pooh:)) si deschid cartea care parca avea 10 kile...profa se indreapta catre banca mea si a Andreei..Andree iese din banca si profa se asaza langa mine..deveneam tensionata..ce voia de la mine..aveam deja 3 note..nu prea bune..dar erau multe si suficiente
Se apleaca si imi zice "Andra,tatal tau te asteapta la directoare"..
inima mi-a stat in loc si nu am putut sa zic nimic...doar am plecat..picioarele devenisera mai grele..nu mai erau ale meel..am deschis usa...si primul gand a fost "ce am facut?"..
dar ce sa vezi...in fata cabinetului...baiatul brunet care mai devreme intrase in clasa...zambea...zambea la fel ca atunci cand iesise din clasa...
se uita la mine si rade..."hai...doar nu ai crezut ca a venit tatal tau"
ma uit in pamant..si incep sa rad...
apoi ma ia de mana..si iesim din scoala..parasim curtea scolii..eram liberi...mana mea era tot intr-a lui..si avea o mana rece..atat de rece..dar nu-mi pasa...eram cu el...si ne plimbam..ne uitam unu la altu si radeam..nici unu nu zicea nimic..doar radeam..
ma uitam la el..dar nuu inteleg cum de nu-mi amintesc ce culoare au ochii lui..
si apoi intr-un moment de neatentie..ma saruta...(vis frumos nu)..
m-a scapat de ora de franceza..apoi ma saruta,...putea fi mai bine....nu nu putea
dar exact in timpul sarutului nostru magnific...usa de la camera mea se deschide...Andra trezeste-te..
si asa frumosul meu vis...s-a dus..dar ca sa nu uit detaliile...am scris aici tot..totusi cred ca am uitat multe lucruri..doar nu era sa tin minte tot..dar...asta e
probabil azi cand o sa-l vad ...primul lucru pe care o sa-l fac e sa ma uit la ochii lui..=))...da..am uitat sa mentionez ca persoana e reala..=)) culmea.....
si totusi,,,a fost un vis frumos.....
a fost=))
gata..iar rad ca toanta in fata monitorului...:)

3 comentarii:

Unknown spunea...

si eu mai visex frumos dar pe majoritatea le uit:)))...si ma chinui sa imi aduc aminte stiu ca am visat ceva ce mia placut dar nuj ce:))))...

Romina spunea...

....ce pot spune=))nu stiu cum tu visezi mereu asa=))cred ca visezi tu si pt mine=))

Hubba Bubba spunea...

idem florin..
si cum zice si romina..culmea ca si cu pers reale...si nu orice persoana:)))o ANUMITA persoana:)))