Manii...obsesii..fixuri & Principii

hmm...sa zicem ca in viata ma ghidez dupa anumite principii...dar am anumite obsesii sau fixuri....ele exista in orice ...cred ca ar trebui sa incep cu fixurile..maniile si obsesiile..intotdeauna sunt mai usor d enumerat:))
sa vedem...
-bentita...nu mai pot sa plec din casa fara bentita...
-spayu d corp...ala de banane d la avon
-cumparaturile (nu pot sa plec undeva fara sa cumpar macar un pachet de guma)
-urasc sa ma murdaresc pe maini..indiferent ca e vorba de mancare sau de orice altcva ..asta explica dc la KFC mananc cu furculita=)))
- cafeaua...wai...nu auce chestia aia prea aproape de mine...
-mestecatul gumei
- blugii
-nu`mi place sa`mi fie folositle lucrurile personale
- vorbitul..vorbitul la telefon..vorbitul pe mess..orice gen de vorbit de altfel=)))
-nu alerga niciodata dupa autobuz tramvai sau orice altceva (decat daca esti in intarziere mareee)
- ferirea de oamenii prosti, neindemanatici si inceti
- nu-mi ajunge timpuuuuul (frate niciodata nu am timp)
- obiectele pline de amintiri (atinge-te numai de ele si esti mort)
- nu suport sa imi zica cineva de mai multe ori sa fac un lucru. Frate mi-ai zis o data...lasa-ma.. ca am inteles;
- nu suport dezordinea, fac crize cand vad lucruri aruncate
- nu pot sa stau singura intr-o casa
- trasul perdelei..perdeaua trebuie sa acopere geamul la ambele capete
- inchisul usii..usa sta inschisaaaa
- rosu unghiilor...e o chestie naspa..dar daca n-o fac cand sunt stresata e si mai naspa
- messengerul..asta da obsesie...
- motocicletele...
-mobilul
- 'daca ala nu face,de ce sa fac io?'
- nu ies din casa daca nu am ceva verde pe mn...indiferent ca e vorba de sosete..bluza..curea..cercel..orice...
- google-ul..orice..caut pe google...
- foile colorate...
- accesoriile..de toate felurile
- pixurile de la mama de la serviciu...
- lumanarelele
- animalele de plus..ursi..iepuri..nu conteaza
- blonzii=))
- pozele
- posterele
- sa am patul facut tot timpul..
- NIMENI nu se asaza la mn in pat cu hainele de AFARA..
- sireturile..ador sa le schimb mereu...
- sa fiu imbracata cat mai subtire...
- manusile
- cd-urile mele sa fie acolo unde le las eu
- harry potter
- Alex Pettyfer..e superb ...
- Seria Amurg...am facut o obsesie pt vampiri
- acadelele
- zgomotul..



principii
ei bine....
1. eu am voie tu n-ai voie
2. roata e rotunda
3 se putea si mai rau
4 ajuta cand poti ca vei fi ajutat
5 scopu scuza mijloacele
6 toate sunt trecatoareeee
7 promisiunile sunt facute pentru a fi incalcate
8 prietenii sunt intotdeauna mai importanti decat iubitii:))
9 foloseste inima doar cand e cazul, de asta ai minte (ar fi bn sa respect asta)
10 verdele e cea mai frumoasa culoare:)
11. "nu e drept"
12. nu te enerva..ca te enervezi degeaba=))
13. de ce eu?

3 comentarii:

Romina spunea...

asa...bentita....de unde ai tu fixul asta?=))si el am oricum....dar nu FIX=))adica...e ceva absolut normal=))este spRay=))la mine mai e si crema=))inca nu ai dat de greu:))jeg pe maini...hate it too=))e aDuce cunosc=))guma:X:Xaia cu pepene:X:Xwaaaaa8->hmm=))cu blugii nu am nimic=))cui iii place sa i se foloseasca lucrurile personale.comunicarea?esenta umana=)).eu alerg mereu dupa ele=)).mda...cum te feresti cel mai bine?stii?iti spun eu...nu mai iesi din casa=)).pfoaaaa:))aia cu timpul e no comm...mie imi place sa am timp=))nu imi place sa fiu in criza de timp=)).hmm:-?ce obiect plin de amintiri am eu?nu cred ca am sincer:)).eu nu suport sa imi zica cineva vreodata sa fac un lucru=)).mda....singura in casa:X:Xde cand nu am mai fost:Xmuzica la maxiiiiim=)).nu am perdea,dar stiu ca ma cam stresezi cu ea=)).de ce e usa?ca sa stea inchisa evident!=))o sa mor anti rosul unghiilor.:))mda...mess:-w.te si vad pe un motor=))cu parul in vant asaaaa.=))mobilul:Xde ala nu se atinge nimeni=))decat cu permisiunea mea...aaaa da=))sterge si tu msg=)).pt ca ala e prost,iar tu nu.varianta cu mov.wikipedia chiar=))n-am treaba.accesorii:X:Xniciodata suficiente=)).pixurile pe care mi le cumpar adica=))nici macar,doar sunt instrumente de scris tema=)).lumanarele:X:X.animalele de plus si blonzii=))))))una si acelasi lucru=)),bine si mie imi plac jucariile...dar brunetii mah=)).pozele:X.posterele(cu princess)=)).patul facut...e preferabil=)).hainele de afara?cam asa=)).sireturile...asta cred ca am luat si eu de la tine=))dar mie imi e lene sa le mai schimb=)).haine subtiri:Xasta suna perv=))n-am nimic cu manusile=))as vrea totusi o pereche neagra si lungi asa..:X:X.n-am treaba cu cdurile.mda.sa vbesti cu adtiana de amurg ca ma distruge psihic=))e si ea obsedata=))mai ales de film=)).acadelele strica dintii.zgomotul e stresant...linistea...E BAZA:>:>=))
apoi...primul tau principiu e locul 2 la mine=))ma rog...roata e rotunda e o zocala...nu poate fi principiu=))4 mai e principiu(3 nu).7 e de kkt.8 ma avantajeaza.9-le e prea blajin=))putea sa zica...nu folosi decat mintea,pt ca niciodata nu e cazul de inima=)).restul nu-mi plac=))gataaaa=))am term commul=))

Romina spunea...

scuzati greselile=))mi-a fost lene sa mai verific inainte sa il trimit=))

Hubba Bubba spunea...

ai luat-o tu cu bentitele si am renuntat yo:)))
deci primul principiu e luat dla romina:)))
3 si 6 st mai mult incurajari proprii:)))

7 e baza:))
8 romino t avantajeaza k nu ai cu cn=)))deokmdata=)))
12 si 13 sunt lamentari..cum zicea romina..gandeste-te ca totul depinde d tn si nu o sa iti fie prea bn..ma rog depinde cata importanta dai acestui DETALIU!!=)))))