Si daca nu s-ar mai termina



Cine ar fi crezut ca am nevoie de atat de putine lucruri ca sa fiu fericita. M-am simtit atat de bine astazi..am avut nevoie de exact 3 elemente. Romina Ruxandra si Irina...
Ciudat..nu a mai contat nici macar faptul ca Romina a intarziat 20 de minute iar Ruxandra 40....nu a mai contat nimic...
Am ajuns cu o intarziere de doar 2 minute...Irina ajunsese mai devreme deci nu e vina mea. Am intrat in Mc..dupa instructiuniile Irinei si m-am dus in dreapta..si se duce fata..si nu o veed..ca deh e micuta..si bebe tipa..Andra...mama...am tresarit..nu ii mai auzisem vocea de mult (decat la telefon) M-am asezat la masa de 6 persoane si am pupat-o pe ambii obraji.
peste vreo 5 minutele asa niste tigancii ce miroaseau a parfum=)) uite aici masa mamico (n-am precizat ca erau de fapt 3 mese de 2 persoane una langa alta ..iar noi stateam la una din ele si pe alta pusesem gentile) Noi repede..st ocupate..asteptam pe cineva..alea..ca vaii..ca de mici mintiti...eu si irina ne prapadeam de ras..normal=))
peste vreo 5 minute asa...apar 2 ciudati..frate..se asaza langa noi...eeee ocupaaaat...aia..e si ce daca stam aici..noi..nu ca asteptam cautati alta masa..si lala..eu o sun p Romina...unu din aia doi ii tot oferea mancare Irine..aia se crizeaza si zbiara la el..apoi imi intinde mie..eu vb la tel..Irina se crizeaza si imi zice zi ca nu vrei ca ma enerveaza..eu ii inchid Rominei si zic nu vreauuu. Se elibeeraza o masa in spate si ne mutam noi victorioase acolo..in timp ce en asezam apare si Romina zambid...ce faceeeeeti...vorbim noi acolo...si ii povestim ce dracu au facut aia..si in 3 mminute ala cu mancarea lui cu tot si cu scaun era la masa noastra...mamaaaaaa..am urlat toate la el..pleaca..du-te impusca-te...pana cand i-am zis... "ce-ai ma omule..esti turc? nu intelegi pleaca"
raspunsul m-a lasat paff.."da..sunt turc original din Turcia"..mamaaaa...dai si razi atunci ca dehh..omul era turc=))...
il ignoram noi vreo 4 minute asa..timp in care vorbeam..da omu nu putea doar sa stea la masa...nuuu...mai si voia sa puna intrebari..asa ca fetele s-aiu enervat si au chemat-o p una de la Mc..sa ii zica lu ala sa plece...bineinteles ca a trebuit sa ne mutam noi la o masa in celalalt colt.
Apare si Ruxandra intr-un final glorios...
Fetele ii povestesc repede si trecem la ale noastre..spunem repede ultimele barfe..bine asta fara sa specificam ca Ruxandra intreba ...da cine-i ala...da ala cine e?..e in liceu cu tine Andra? si ce clasa (asta dupa ce zisesem d 100 d ori ce clasa e)..ma mai intrerupe Ruxandra d 100 d ori ca tot nu intelegea ea si intr-un final glorios gata barfele...acum dai si vorbeste despre altele...astfel au iesit perle de genul "mi-am amintit cad mi-am adus aminte" by Rux..eu sesizez si repet..irina in timp ce muream toate de ras "asta a fost buna"..si am inceput sa radem si de irina=))..ce mai ..a fost superb..
ne-am adus aminte de operele de arta..de munca artistica sau ceva de genu=))
Dupa toata distractia asta de la Mc (am trecut peste tipii aia doi care se uitau insistent la noi..si cand m-am dus sa las tava au tipat dupa mine..auuuuzi) am plecat noi spre casa Rominei..cu metrol ce doamne=))
Acolo alta distractie..alt ras...pacat ca Irina a trebuit sa se duca acasa..iar Ruxandra a intarziat la opera unde trebuia sa se vada cu Cristi (al ei)...totul a fost superb azi...chiar m-am distrat..m-am distrat foarte tare...am uitat pentru multe clipe de faptu ca exista si altcineva inafara de noi..ca trebuie sa merg la scoala...sau ca maine voi fi chinuita de pitici..am uitat edtaliile astea urate..am avut grija doar de noi...
si profit de postul asta )pe care sper ca macar voi il cititi pana la capat) sa va spun cat de mult VA IUBESC...si ca nu stiu ce m-as face fara voi..multi pupici fulgilor...
bineinteles dedic postul lor...logic....:)

4 comentarii:

Romina spunea...

culmea:))EU
am RAS!!!=))dar tu omiti cateva detalii!!!!adica a fost faza cand m-am ridicat de la masa ca sa ii mut aluia tava ....dar dupaia si-a mutat baiatul yava inapoi=))si eu am chemat-o pe tanti aia!!!!deci te rog!!!!=))))))irina era cea mai haioasa frate=))cum se criza=))dupaia nea turcul s-a mai intors la masa de langa noi...si trebuia domne omul sa isi etaleze laptopul...aaaa=))si cand ai iesit tu dupa rux ,,HAI CA S-A ELIBERAT IN SCAUN!VIN SI EU CU VOI!,,asta a zis tampitul=))))irina NUNU!!! si eu am sarit pe celalalt scaun si am ridicat picioarele pe sub masa pe scaunul tau !=)),,e foarte ocupat!nu ai loc!pa!!!e foarte ocupat!!!!,,=)))))))))))god....cand o sa se mai vada oara toti fulgii IAR?=))weekendul care vine trb sa mergem la diriga...eh=))vedem noi:-j:-j=))bai!!!=))oare cum o fi sa auzi de la mine ,,te iubesc,,(in varianta in care crezi ca vorbesc serios?=))nu suntnarcisista sa stii!!!uite=))o cinste si o onoare e capul tau andra...=))TE IUBESC!!=))(e valabil si pt ceilalti fulgi,dar oricum fulgul scutierul rosie nu citeste niciodata nimic din ce postam,asa ca fie....pe ea o exclud na!sa se oftice daca va citi vreodta asta!!!)=)))))))))

Romina spunea...

am eu impresia....sau am dat o tampenie de comm?:))

Andra Irena spunea...

nu e deloc tampenie..mi-ai zis te iubesc..wai..sunt emotionata=)) glumesc...ne vom strange weekend-ul viitor...sa vedem cum stam cu treburile=))

Hubba Bubba spunea...

oare kiar ne-om vedea?oricum tare ziua de azi:)))