La multi ani Rux!!!

am pus titlu ala...ca m-am gandit eu ca daca vezi titlu automat o sa citesti asta..ehh...La multi ani blondo!! Pupici si sa cresti mare!

am avut niste zile bune..m-am trezit cu zambetul pe buze...si in fiecare zi..din mine urla "suuuuuuuuuuuuuuuuuuuunt haaaaaaappy"...ceea ce e o veste intr-adevar buna=))
stiti ce frumos e sa ai razi intr-una? nu stiti? mare pacat..e o stare asa de buna...mai rau e cand profa de romana iti zice "esti prea vesela"
sau cand ai fizica si trebuie sa stai calm..fara sa zambesti ca te scoate aia la tablaaaa...e naspa ..naspa rau...

o cazatura..un zgomot...si gata..s-a dus..ce s-a dus...s-a dus totu...numai..nimic.. si e o groapa fara fund...si acde..si culmea nu tipa..nu zice nimic...e liniste..prea liniste..isi zice...hey...
si un ecou ...e vocea ei..care se aude...se sperie..nu mai e nimeni...cine o mai ajuta..o fi cineva acolo jos care sa o prinda...si daca ma doare..s daca mor....dar daca nu mor..daca supravietuiesc si sunt singura..daca...prea multi de daca
astept sa ajung jos ..isi zice fata in gandul ei...
imi spun..nu imi e frica de moarte..nu...asta e o pedeapsa usoara,...imi e frica de singuratate..de acea singuratate pe care o provoc eu...
ma simt bine...ra...dar nu stiu de ce..ma gandesc..la lucruri rele...normal...atunci cand totul merge bn...se intampla ceva si lucrurile n-o sa mai mearga bn...dar poate..totusi...n-o sa fie nimic...adica eu sunt happy fara motiv...adica scoala e la pamant..prietenii ii vad o data pe saptamana..cu familia e ok (macar atat)..iar la capitolul "love"...ma abtin...=))..deci lucrurile nu sunt stralucite..si totusi imi e grica sa nu pic intr-o groapa fara fund...si sa cad sa cad sa cad...fara sa ma opresc...

gata..cred ca am aberat suficient in postu asta cu gropile mele..adevaru e k am o pasiune ascunsa pentru gropi..tot timpu pic..sau ma impiedic in cate una...dar de obicei dupa ma apuca rasu...sunt impiedicata..si ce?=)) se putea si mai rau nu?...adica totusi nu scap obiecte din mana...

si tot ce fac acum este sa ma gandesc la ziua e maine..am o problema...normal..e joooooi=)))
ziua aia tare..cu putine ore...bn chiar daca dau test la mate si sincera sa fiu nu stiu prea multe..chiar daca trebuie sa sar nenorocita aia de capra...care pare ca se stramba la mine..ahh..stiu...o sa exersez pe fratimiu maine=))

nu inteleg cum pot sa scriu in momentu asta atatea cuvinte fara logica...
ahh..am ajuns si la cuvantu meu preferat..logica...sunt de parere ca trebuie sa fi cu adevarat inteligent ca sa nu ai logica..ehh..=)) nu intru in amanunte...3,50=))=))=)) vara ne cheama la eaaaa=))) gata
termin...mor de ras
uhh...suspectu is now online=))
doamne...gata
noapte buna...pentru ca eu asta o sa fac..o sa ma culc..si o sa visez iar frumos..si o sa ma trezesc zambiind:)

4 comentarii:

Romina spunea...

uuuuu:>:>ce visezi tu frumos mai andra?=))visezi pe ,,suspectu,,?(wonder cita geogi ahile marcel)?=))))))))))noaaa=))nu m-am putut abtine sa nu ii spun tonajul de porecle=))aaa=))si francisco are O SINGURA gropita=))vezi sa nu te cazi in in aia=))baiatul nu are 2 obraji=))zambeste intr-o parte=))fenomenala teama de hau negru=))cred ca e din cauza varstei de 15 ani=))saracul fratitu'=))vezi la aberatia gropii te-ai jucat cu persoana intai si a treia=))ai grija=))zbye=))p.s.:asa ai pacalit-o pe rux sa citeasca=))))))))))))))))))))))))))))))))))

Romina spunea...

voiam sa zic sa nu te impiedici sa cazi=))a iesit altceva

Andra Irena spunea...

stiu ca am inceput cu a 3 a apoi am continuat cu persoana 1....asta a si fost ideea blondo:)

Hubba Bubba spunea...

daaaa m-a pacalit=))))buna asta=))))))
oricum pacaleala nepacaleala apreciez=))))))))))))))))))))))))))))))
msssssssssssss:*:*:*:*:*