Viitorul (suna bine)

Intotdeauna am avut diverse ganduri cu privire la ce vreau sa fac cand “o sa fiu mare”. De mica imi placea sa imi aleg diverse meserii. Bineinteles..de atunci s-au schimbat multe lucruri..cu siguranta nu mai vreau sa fiu vanzatoare, farmacista, invatatoare, insotitoare de zbor sau doctorita.
De cativa ani incoace totusi ma gandesc la doua posibilitati si zic eu..sunt destul de hotarata in ceea ce vreau sa fac mai departe.
Dupa terminarea liceului vreau sa fac, normal, facultatea, sau mai bine zis..facultatile. Mi-a intrat in cap ideea cu Dreptul, desi parintii nu sunt de accord....vreau sa fac dreptul..vreau sa devin avocet..notar..consilier juridic…judecator..orice apartine de aceasta parte. Pot spune ca sunt pasionata de tot ce tine de legi si aplicarea lor indifferent ca este vorba de partea civila sau partea penala.
Amandoii parintii au studii juridice, cu toate astea mama s-a incapatanat si mi-a spus ca neaparat trebuie sa fac ASE-ul. Intr-un fel are dreptate. A doua mea optiune este plecatul din tara. Destinatia nu este inca precisa deoarece eu mi-as dori foarte mult sa plec in State, dar cu siguranta mi-ar fi mult prea dor de casa, asa ca am ales Austria, mai précis Viena. Pregatirile au inceput inca de acum :meditatii la germana si cititul in timpul liber (mentionez ca de placere) a cartilor pe care le-au folosit ei la facultate.
Pe langa aceste lucruri, dar doar ca un hobby mi-ar place sa urmez facultatea de teatru. In present iau cursuri de teatru care ma pasioneaza foarte tare si mi-ar place sa joc intr-o zi pe scena..
Indiferent de ce voi face, vreau sa fie ceva ce-mi place si care sa-mi faca placere.

3 comentarii:

Romina spunea...

chiar acum e la guerilla ,,razboiul sfarsitului saptamanii,, si se discuta despre meseriile pe care doream sa le avem in copilarie=))

Crookshanks spunea...

mirobolant tot ce ai scris. se pare ca nu esti singura care are gandul de a pleca in strainatate dupa ce termina liceul. m-a amuzat ce meserii iti placeau cand erai mai mica. interesant subiectul. :)

Hubba Bubba spunea...

avocat?andra ma faci sa rad=)))judecator?:))mai rau=))) ptr asta tre sa respecti tu legile perfect sa ai morala sa ii judeci p altii cu basmau curata:))esti sigura?:)) iar ASEUL?t obliga maikta?ce-a patit?=)))adik si dak faceau psihologia trea s-o faci si tu?=)))si app daca t faci avocat sau notar..yo vreau notar:))sa ma fac:)) ma rog astea-s meserii libere cred ca stii:))iar asta cu plecatu in strainate e bullshit..nu am de gand sa iti zic c mizerii vrei trai..vei vedea cu okii:))si c dak faci germana?si yo fac:))si crede-ma k in 3 ani nu stii germana:))sau nu stii destula incat sa t muti in alta tara:))ca sa ma exprim mai bn:)) si tu la 20 vrei in Viena sau cum?k nu imi pik fisa=))