Iarasi zic=))

plang...de ce..nu stiu nici eu/..cred ca am facut un obicei din asta...deja lacrimile sunt obisnuinta..nimic nou..melodia de pe fundal e incantatoare..si daca ploaia s-ar opriiiii...intotdeauna am asociat ploaia cu lacrimile...
oo..alta melodie..o ador..(datorita rominei)..care sper ca s-a prins deja despre ce e vorba...si daca nu iti spun eu Life is wonderful...
melodia asta are versuri sublime...cel mai mult imi place...
"it takes no time to fall in love
but it takes you years to know what love is"

motivul de fericire absoluta..am vorbit cu raduuuu..heheeee..am vorbit cu pisoiuuuu...
si mi-a zis ca se bucura..si eu ma bucuram...eram happy..eram..nu intr-un in amanunte....pot sa zic doar ca mai nou am vise frumoase...si ca eu impreuna cu a mea colega de banca suntem atat de conectate incat avem vise comune..am visat acelasi lucru..si e ceva rau=))..pentru ca amandoua am crezut ca a fost realitate..si a fost vis..si azi nu stiam ce se intampla...doamne ce amuzant a fost...bine ca m-am trezit inainte sa fac vreo tampenie...dar a fost mortala faza cu visu...cand am realizat ca a fost doar un vis ne-a bufnit rasu=))...macar visam frumos baaa..ce stiti voi...
lumanarica mea verde primita cadou d mos nicolae miroase mumos,...sper doar sa nu arda biroul=))...
in rest am avut o zi destul de naspa...adica am avut fizica si franceza...ce poti sa ceri d la asemenea ore=))
dar sunt bine..si macar nu mai plang...in momente ca astea devi sentimental si te-ai fute cu moartea=)) o melodie daguta...Metode Clasice De Sinucidere=))...
gata termin aici postu ca iar vorbesc tampenii..sau ma rog...scriu tampenii..dar ziua de maine va fi superba..sper ca in sfarsit vom reusi sa fim toate 4...miss u girls....si abea astept sa va vad maine....yupyyyyyy

2 comentarii:

Hubba Bubba spunea...

eeei draga numai tie crezi k ti-e dor?:P >:D<

Romina spunea...

just YEEEEEEEEEEEEEEEEEEY=)))))))))))mie imi plac mai multe versuri=))))dar acum nu imi vine in minte decat aia cu it takes a hole to make a mountain:))si parca aia cu silence-noise:))