Din Nou La Scoalaaaaaa

nu se poate asa ceva..eu nu cred asa ceva..refuz cu desavarsire sa cred..da..gata...nu s-a intamplat nimic...
ahh...a fost o zi de scoala...o zi normala de scoala..cu exceptia unor mici evenimente....am ajuns la scoala...bineinteles cu intarziere na...fata trebuia sa-si ia cartela d orange...strepsils...de astea...ehh...
am ajuns intr-un sfarsit la scoala...si a dat domnu sa nu am absenta la desen..mare minuneeee
apoi am avut o fenomenala ora d religie..care nu s-a facut....deci am stat afara..mare greseala...pentru ca eu m-am dus sa conduc un coleg pan ala poarta liceului..in timp ce am asat-o p andreea pe banca..si ce sa vezi..ma intorc apoi la andreea si ea radea in hohote..ma intorc...cine sa fie in spatele meu..normal..persoana pe care voiam s-o vad ultima..sau deloc...dar nu..trebuia sa fie in spatele meu..ce naibaaa...
ehh..trec cu brio peste asta rasfoind carticica cu instructiuni pt cartea...va vine sa credeti k nu-mi pot pune extraoptiuni p cartela blestemata d orange..imi zice "ai acces la acest serviciu in cateva ore de la activare. te rugam sa revii"..si am activat-o acum 10 oreeeeee...tot mai bun e vodafone-ul meu..
trecem peste...
nenorocitii mi-au maltratat fularu..desi la un moment dat mirosea extrem de bine ..doar statuse pe baiatu cu plover verde... (nu ii dau numele..)..
revenind la ce ma doare p mn..de ce eu..dc tot timpul eu...
stiti..in seara asta tre sa puneti busuioc sub perna si sa visati...persoana visata e ursitu..sau ursita=))))) m rog..persoana destinata....asa ca spor la visat..tot ce sper e sa nu visez ceva ce nu vreau:(...woff...=)))

3 comentarii:

Unknown spunea...

da mama ei de scoala;))
eu am terminato:D

Romina spunea...

frateeee=))nu puteai sa imi zici si mie aseara de busuioc?????adica mereu vreau sa pun sub perna dar nu stiu niciodata cand trebuie=)))))mda...:-wtu pe cine ai visat andra?:))se pune ca l-am visat si pe fratimiu pe taicamiu pe un popa si chiar un taximetrist?2 punkerite sataniste care furau mancarea primita de taximetrist?si chiar pe radu?=))nu ma pot decide care sa fie ursitul:-w=))cred ca:-?in felul asta raman singura=)):-j

Hubba Bubba spunea...

habar nu aveam e busuioc:))am aflat si yo dla romine:))iar scoala e old stuff:)):-j