2009

Primul post intr-un nou an…wow…e ciudat…suntem in 2009..alt an…am mai imbatranit putin=))…si n-am decat 15 ani jumate.si mai am 6 luni si fac 16=))…ba suuunt mareeeee=))
M rog nu asta e idea….ideea e k ma simt altfel…culmea…ma simt diferit..de parka as fi intrat intr-o noua etapa a vietii…ma simt..ciudat…adica cu siguranta ma simt mai dura…mai sarcastica..mai acida…dar dracu stie de ce..si totusi in acelas timp ma simt mai blajina..si simt ca as putea sa accept mai multe…ca as putea sa schimb unele principii…e o stare idioata..dar imi place..am petrecut revelionu razand..a fost una din cele mai handicapate nopti…am adormit pe la 6 jumate…si am dormit pana la 2…eu…pana la 2=)) asta e ciudat..apoi seara asta am petrecut-o ia r razand..cred ca am inceput bine anu…razand..si alaturi de prieteni…ce naiba..e bineeeee…am o stare de fericire..si sunt toata numai un zambet…e bine nu?:))
La multi ani 2009...nu stiu de ec dar presimt ca va fi un an super interesant..plin de chestii interesante...nu stiu de ce..si nici nu-mi pasa...tot ce stiu acum e ca vreau sa ma distrez,...vreau sa ma simt bine...si sa sterg tot ce a fost rau in 2008...sunt gata de un nou inceput...inceput ce sper ca va fi superb....

3 comentarii:

Romina spunea...

oooo da=))e bine atunci:d=))

Punkaru lu peste " spunea...

nui ciudat
e divin imbatranesc :X

Hubba Bubba spunea...

esti optimista:>si asta e un lucru bun:))