Un post fara farmec...

Tensiune..stres...cam asta scrie pe mn in aces moment...de ce..pt ca m-am decis sa revin...vreau sa revin...nu ..nu stiu...sunt inca indecisa...merita,,oare o sa fie la fel...poate sa fie la fel? sau va fi mai rau? mai rau nu cred ca poate fi...
gata..deja vorbesc de parca as fi nebuna..
m-am lasat influentata...off..si urasc persoanele usor de influentat si vulnerabile..
off..de ce eu..de ce el..de ce mie de el..nici nu pot sa pronunt cuvantu ala..sau sa-l scriu sau orice altcva..
ok..inca am timp sa ma mai gandesc...
doamne si eram sigura ca nu vreau sa mai aud mult timp d asa cv...eram decisa..chiar eram..sincer..
dar nuuu..a trebuit sa ma ia toata lumea cu povesti..ca vai nu e bine si cum e poibil asa ceva..doamne...era mai bn ca mine..stiu..dar nuu..trebuia sa-l si visez aseara...de parca e el ursitu..e pe dracu..nu e nimic..e decat alt tip..de care-mi place..nu e nimic special la el..m rog..doar ca am facut un post special..dar nu e special pt el..e special k sa ma descarc despre ce simt pt el.....
nu e corect..nu e deloc corect..dar o sa trec peste nu?..o sa trec peste faptu ca m-am tradat...e o chestie dubla..nu suport sa tradez..si nu suport p cei ce tradeaza...deci asta inseamna ca ma simt urat..ma simt foarte urat..si singura persoana care m-ar intelege...e prea departe...nu e aici..nu ma poate ajuta...
va urasc pe toti...pe toti..vreau sa uit tot..nu mai vreau lacrimi..na..iar plang...intrati ba inapoi in ochi..nu am nevoie de voi nu ma ajutati cu nimic...nu..nu ..ce face disperarea din om..plang si ma bat cu dopu...e perfec...=)) fenomenal=))..
gata trebuie sa inchei postu asta pana cand imi revin..promit ca urmatorul va fi mai vesel...sper...

PS..era sa uit...tati te iubesc! hugs

2 comentarii:

Romina spunea...

ok....cine e boul?

Hubba Bubba spunea...

=)))))
ce faci romina?il iei la bataie?:))