Noi..

Hmm...am ignorat cu desavarsire blogu....si nu pentru ca nu as fii avut timp...ca se pare ca am d'ala suficieeeeent..suficient e putin spus...pur si simplu n-am mai avut chef...n-am mai avut chef sa scriu nimic...ma gandeam..de ce...de ce as scrie..oricum n-am nimic de zis..aceleasi abureli..aceleasi aberatii..cu ce scop..oricum nu citeste nimeni...bn..inafara de Romina...
asta pana astazi dimineata..nu nu s-a intamplat nimic...ma simt bine...chiar foarte bine...dar am realizat..ca nu scriu ca sa citeasca cineval...scriu ca sa ma simt eu bn..ca sa ma descarc si ca sa ma eliberez de povara unor chestii:))...
acum..acum nu am nimic de zis...toate merg minunat:)) ca sa vezi...bn poate nu merg asa minunat...dar cel putin nu imi pasa...sa va povestesc ca in vacanta asta de o saptamana...pe romina nu am vazut-o...d ruxandra nu mai vorbesc..iar pe irina am vazut-o o singura data??? hmm...asta spune ceva...si nici nu mai avem knd...adica...eu plec...irina a plecat deja...pana mea...ma descurajeaza complet chestia asta..adica nu stiu...e ceva ciudat...daca voiam ne vedeam..dar...nici una nu cred ca am simtit nevoia sa o avem pe cealalta langa noi....suna urat...dar "ochii care nu se vad se uita"..bn..nu le-am uitat...logic..dar nu suntem foarte departe..telefoane nu da nici una (nici macar eu)..pe mess...neah..avem ore diferite de intrat..unde vom ajunge? dracu stie...tot ce stiu e ca fulgii...se cam topesc...vine primavara..gata cu fulgii...
e urat sa nu mai lupti in campania "spuneti nu topirii sapunului"...sapunu fiind prietenia...chestie inventata de romina..dar pe care am adoptat-o si noi.....
nu aveam nici un gand sa scriu despre asta..dar am citit din mesajele de pe telefon..
unul de ziua Irinei..pe 16...august 2008.."iii..bebe felicitat la mn.eu fericita. te iubesc mult.f mult. eu multumesc la bebe meu. si yo te iub zuzo"...
acum...un mesaj de la romina

pe 11 octombrie... "fulgilor, cmf? saptamana asta v-am cam neglijat. am fost ocupata cu excursia asta q cls. voiam sa va spun k vaiubesc in continuare si k sunteti in continuare (si veti fi) pe primul loc.doar ca trb sa ne integram in noile noastre medii. important este doar sa ne pastram una pe alta in mintea/corasonul nostru. Weekend placut"
suna frumos zis de romina nu?

d zxiua lu rux "ms mult mai andra. pup mareeee male d tot. t ube mai andrushkitz. azi am voie sa va zic cum vreau:))"

well..sentimentale mesaje nu?..
si acum unu trimis de mine
"ca sa nu ziceti ca sunt rea trimit si eu un msj pt campania spuneti nu topirii sapunului. si eu bbva ube p tte chiar daca ati fost prea ocupate cu missu sau cu excursii spt asta ca sa ne vedem ca deh..las k ne vedem peste 2 spt. pup la toate mai ales p bebe pe care am vazut-o azi"
pt voi probabil mesajele astea nu inseamna nimic..dar pentru mine..sunt niste mesaje dragute..care exprima afectiunea uneia fata de alta.....
mda..iar am aberat =)) ehh..nu conteaza..ma simt bine...
Dedic postul ...fulgilor:*

2 comentarii:

Romina spunea...

mda...bine ca nu ai pus alte msg...tine minte....atunci cand ganditul iti face rau....opreste-te!

Hubba Bubba spunea...

alte mesaje?:)))))yo nu tin minte nici un mesaj si tu vb d alte mesaje=)))))si bn zis...sentimentale..dar st ale noastre:>:*:))