Alt post inteligent rau:))

lacrimi imi invadeaza chipul..din nou...e ciudat..dar imi place culoarea ochilor mei atunci cand plang=)) e si asta o chestie buna
macar atat..daca restu e praf..
praf..praf..praf
ce am patit? pur si simplu m-am saturat sa port masca de copil fericit...care rade si care nu pare e avea mare legatura cu ce e in jurul ei...m-am saturat sa fac pe indiferenta cand de fapt nu e asa...m-am saturat sa atac inainte de a fi atacata..
nu vreau sa arat ca sunt suparata..nu vreau sa arat ca sunt slaba si vulnerabila...vreau doar sa fiu eu...
in loc de lacrimi afisez un zambet tampit
stiam ca tot cacatu asta o sa ma faca sa sufar..dar nu am banuit ca atat de tare..nu am stiut ca voi fi atat de afectata de decizia asta..am gandit-o prost...ok..a fost o decizie proasta..nu a functionat..si asta e destul de naspa...pentru ca am distrus starea de bine pe care o aveam inainte...mda..ce pot sa zic..se pare ca devin campioana mondiala la planuri esuate
care a fost planul..ei bine asta e mai complicat..si plus de asta nu as vrea sa jignesc pe nimeni..
timpu nu se poate da inapoi..
iar scuzele sunt de prisos
si cu ce m-am ales din asta?
ei bine..cu nimic....
a fost precum in povestea aia "mult zgomot pentru nimic"...chiar pentru nimic...ei bine..aproape nimic..dar...ca de obicei...acel ceva..nu a fost pt mn...
ma urasc pentru ca vreau sa ii ajut pe cei din jur..dar..poti fi pe deplin fericit atunci cand un prieten de aal tau sufera? poti sa te bucuri cand il vezi pe cel de langa ca plange...
ehh..nu stiu de voi..dar eu nu am putut..asa ca am simtit ca e de datoria mea sa fac ceva..doar ca acum...
bine..suntem oarecum amandoua la fel..dar eu nu pot sa nu ma gandesc cum ar fi fost adca..raul a fost facut..acum trebuie sa ma gandesc doar ....ce pot sa fac in continuare...
fimi-ar orgoliu de ras...
gata..am nevoie de cola...de multa multa multa cola...si de guma de mestecat....
o sa inchei aici..prostia asta de post..dar chiar am vrut sa ma descarc
o sa rup o farama de orgoliu...off...e greu..mana nu ma lasa sa-i zic nimic...tastatura e de vina...

2 comentarii:

Romina spunea...

cine iti mai citeste blogul de nu ai dat nici un nume?:))e andreea?
si daca ai incercat o oarecare insensibilizare asa um banuiesc eu..daca ai incercat sa maschezi...sa zambesti de cand inchizi usa casei pana o deschizi iar...ca apoi sa te gandesti cat de stupid e totul...e greu...ma rog...nu stiu de ce mai comentez...de ce iti mai citesc posturile...de ce iti mai spun eu ce si cum. cand e atat de evident ca te stresez.tu ai ales sa nu imi mai spui nimic. sa nu ne mai spui nimic.tu crezi ca asa e mai bine.tu crezi gresit.dar asta deja nu mai tine de mine.daca tie ti se pare normal ca nici eu nici rux sa nu avem habar la cine te refereai in postul asta.eu ce iti pot spune...SUCCES andra...o sa ai nevoie.si inainte sa te gandesti la cum sunt altii si la ce fac...mai arunca o privire asupra ceea ce ai devenit tu...vezi daca iti convine.daca nu.schimba.
p.s.sper ca nu te-a deranjat obraznicia mea de a da comm

Hubba Bubba spunea...

buna intrebare:))adik dak iti vine sa crezi andra yo am fost prima kre ti-a citit postul=))))si i-am zis rominei si mi-a zis sa iti dau comm:))dar trea sa ma loghez:))asaaa pai yo sincer nu am inteles nmk din postul asta..habar nu am c faci cu cn umbli park nici nu ne-am cunoaste..am aflat d ceva ovidiu stefan din vb rominei in skimb parca nu am avea nici o trb..cred ca nu te-am mai vazut d o groaza d o timp..si pot sa zic sincer k am citit acest post ca oricare alt strain care ar zice ah nasol cine stie ce-o fi patit...