Teoria lu peste=))

stau cu pagina asta in fata de aproximativ 10 minute..culmea..stiu exact despre ce vreau sa scriu..dar nu stiu de unde sa incep..
=))
mdea...
astazi la dirigentie ne vorbea driga despre ceva..nu eram prea atenta..pana mi-a picat fisa...stai asa..cartea de care ne zice ea..am vazut filmu..prin clasa a 7 a...un film pe care culmea...l-am vazut la scoala..impreuna cu clasa mea (7A pe vremea aia) si o alta clasa de a 8 a (tot A)
era un film despre lucrurile pe care ti le doresti sau nu
nu-mi aduc aminte exact filmu..dar ce am citit azi din cartea aia mi-a ramas bine in minte...despre legea atractiei (si nu ma refer la aia cu maru:D)
daca esti optimist vei atrage lucruri bune..sau lucruri pe care ti le doresti mai bn zis
daca esti pesimist lucrurile care ti le doresti..pentru o perioada foarte scurta de timp..si apoi pleaca
si tu suferi pentru lucru pierdut...pentru ca il vrei inapoi..si iti pare rau ca ai fost pesimist si ai face multe ca sa recapeti
ei bine cam asa ma simt si eu acum...as da timpul inapoi..si jur ca as fi mai optimista in legatura cu "lucrul"
hmm..cam la asta ma gandeam eu in timp ce citeam din carte..de mentionat ca eu citeam in fata clasei din carte..si desi ma gandeam la ale mele a rusit sa nu ma balbai prea tare=))
asa ca de acum o sa fiu optmista..o sa-mi doresc lucruri si nu o sa ma mai indoiesc..poate o sa fie bine..poate nu
momentan nu imi pasa
acum am o alta grija...am simtit azi primavara prin fiecare por!!! si a fost atat de bine..miroase a primavara..e ceva soare..e perfeeect
ha:X:X

2 comentarii:

Romina spunea...

trebuie sa crezi si se va indeplini:X:P

Hubba Bubba spunea...

woaaaa:)))nu mai spune romina:))kiar crezi asta?=)))stii..e ca faza aia..dumnezeu iti da dar nu iti pune in traista:)))