multe prostioare

un post cu numar magic..ma rog..pentru mine...49..ca sa nu stati sa adunati posturile sa vedeti care e numarul.....de ce e un numar magic...nici eu nu stiu..bine de fapt stiu..e ciudat cum m-am indragostit..si in acelas timp urasc numarul asta,...sa incepem cu motivele pentru care il urasc..hmm..e unul singur de fapt...numarul asta...e numarul scolii..in care am fost prizoniera timp de 8 ani de zile..da..alkatraz 49...dar asta nu ma impiedica sa iubesc numarul..
in primul rand...acel micut cadou..pe care-l pretuiesc atat de tare..de la radu,...contine numarul 49..apoi mai este coincidenta..ca aproape de fiecare data cand ma uit la ceas..este si 49...da...
apoi...e o chestie ciudata..dar de fiecare data ...cand ma gandesc la...jimmy...desi nu mi-l amintesc foarte bine...aveam...6 ani...il visez...si visez numarul...numarul 49...
dar hai..asta nu se vrea a fi un post despre numarul 49..desi deja am scris ceva despre el...
nici macar nu stiu ce vreau sa scriu in continuare..imi era mai usor sa aberez despre 49..normal...
ma gandeam...wow...gandeam...la multele chestii pe care le regret..si cred..ca nu e normal ca la 15 ani..sa regret chestii nu? adica daca de acm incep asa..mai incolo ce va fi...tot timpul imi zic..hey..nu comteaza...asa a fost sa fie..dar de fapt..in adancul meu..regret ...regret foarte tare si nu inteleg cum de nu pot da timpul inapoi..vorba vine...ca normal ca inteleg...
sunt momentele in care fac chestii...de dragul de a le face..sunt momente in care se intampla lucruri pe care le doresc....si nuy pot fi fericita..sunt momente..in care ma agat atat de tare de trecut incat uit ca traiesc in prezent..sunt momente in care plang..si nu stiu de ce...sunt momente in care stiu de ce plang si mi-as dori sa nu stiu...si sunt momente.momente rare..in care ma simt pe eplin fericita..si vreau sa am parte de aceste momente cat mai mult posibil..asa ca voi incepe de maine..nu voi lasa sa-mi scape nici un moment..vreau sa fiu fericita...asa ca asta voi face..voi profita de momente...
si asta ma duce catre una din dezbaterile cu un amic de a lu fratemiu..destinul..e o prostie..nu exista...imi place sa-mi imaginez destinul ca o harta de starcraft..pentru cei care n-au jucat (si cred ca nici unul din cititorii mei nu a jucat) o sa explic
imi place sa-mi imaginez ca trecutul se veed!!! normal..iar viitorul reprezinta o infinitate de alegeri..abea dupa c alegerea a fost facute..vezi de ce ai dat..nu inainte..si apoi alta infinitate de alegeri...si tot asa..ca o harta..cu multe drumuri..
starcraftu este un joc..insa viata nu...cum putem fi siguri ca am luat decizia corecta? pai simplu
nu putem
dar putem spera ca asa ebine..si in cazul in care nu e bine..sa indreptam...sau macar sa incercam
dar atunci cand luam o decizie..si suntem siguri ca nu e cirecta...atunci...ce trebuie facut..este ignoranta..indiferenta..si prostie in acelas timp nu...dar adac acea decizie inseamna placere..chiar si nu mai pentru cateva clipe??
mai nou imi place sa gandesc asa...bucura-te de fiecare clipa...nu te gandi la maine (de preferat nici la ieri) ci doar la azi! la momentul actual...pentru ca... "fluturii traiesc doar o zi pe pamant"
sunt constienta de cat de stupid o sa fie postu asta..dar nu cred ca mai conteaza..pentru ca stiu ca exista persoane care o sa citeasca si cele mai mari prostii..pentru ca imi place sa cred ca ma iubesc (chiar daca bebe nu are blog )...
ca de obicei dedic postul...fulgilor..nu are legatura cu ele..dar ele citesc...asa ca macar atat sa fac si eu pentru ele..sa dedic un post...

3 comentarii:

Romina spunea...

ciudat sau nu...cred ca este postul tau care imi place cel mai mult. daca te uiti pe discovery,vei observa ca si acolo au descris cam in acelasi mod destinul,o infinitate de alegeri.cine e jimmy?se poate sa imi mai fi spus..dar nu imi amintesc:))pt mine jimi e ala cu care dorm eu:X:Xsi care imi spune ca ma iubeste si pe care il iau eu in brate mereu...bine mai era si un id dar de ala nu vreau sa imi amintesc=))

Romina spunea...

aaaa. si 49 este considerat numarul perfectiunii:))cum sa nu sti asta mai andra?:))pt ca este produsul dintre 7 si 7:D si 7 este nrul magic de baza.7 zile are saptamana,cei 7 pitici din alba ca zapada etc. multe persoane il considera norocos,si intr-un sondaj facut pe un esantion destul de mare de persone,in jur de 80% au spus cand au fost intrebati un nr de la 1 la 10 ...evident...7:D:))
si poate ca generala nu era asa de rea...macar asa ne vedeam in fiecare zi...
si stiu ca poate suna rau...dar fa bine si mai gandeste-te si la consecinte...

Hubba Bubba spunea...

consecintele st acolo kiar dak nu vrei sa l vezi..deci tu vezi viata ca p o alegere(o serie de alegeri ca stracraft) yo o vad ca p jocurile de poker adik MAREA PROVOKRE:D:))