Puterea cuvantului

pfff...discutie interesanta cu un tip care-mi zice ca lumea e ciudata...ahh doamne...
are dreptate...bn..nu am chef sa va povestesc despre asta...ci despre...puterea cuvantului...hmm....m-a lovit inspiratie in timp ce eram in dus...si ma gandesc la ce imi spunea fratimiu asta vara..la mare..k are tot timpul revelatii in dus=))...cred ca e o chestie de familie...=)) ehh..acum trecand peste...ati observat vreodata ce impact au unele cuvinte asupra noastra..
adica...cand o persoana te baga in seama...si iti zice buna..si aici ma refer la cineva de la care stepti sa-ti zica ceva....acel buna devine ceva maret..te simti de parca ti-a zis te iubesc...si de fapt e un buna..dar faptu ca ti-a zis TIE buna inseamna cevaaa...chiar daca in urm moment ii zice altei pers buna..nu e acelas lucru..nu..ca tie ti-a zis ALTFEL....cateodata devenim paranoici datorita unor cuvinte interpretate gresit...sau care lasa loc sa fie interpretate gresit..sau care sunt menite ca sa te faca sa suferi..
Sunt unele cuvinte menite sa te faca sa te simti bine...cui nu ii place sa auda..."vai..ce bine arati...cat de bine iti sta parul..ce bluza misto" si alte complimente de astea..dar sunt si alte cuvinte menite sa te faca sa zambesti sau chiar mai mult......precum "plecam in vacanta la Paris...mergen la cumparaturi...uite aici suma x sa-ti iei tu ce vrei..baiatul ala se uita la tine de 5 minute...m-a intrebat x cum te cheama"...si alte prostioare de astea...iar apoi sunt cuvintele grele...pe care eu una le iubesc.."o sa fiu mereu langa tine...esti prietena mea..te iubesc...tin foarte mult la tine...nu stiu cum m-as descurca fara tine"...un fel de declaratii nu?...dar spuese de persoana care trebuie..au o putere senzationala..ma rog...pentru mine cel putin...
apoi m-ai sunt cuvintele pe care nu vrei sa le auzi..bineinteles si astea se impart in mai muylte categorii..
gen "nu-mi place bluza aia..te-ai ingrasat...ce e culoarea aia in capu tau.. te-ai fardat naspa.." sau alte "complimente binevoitoare"
apoi m-ai sunt cuvintele care te intristeaza " nu mai plecam in excursie..esti pedepsita- n-ai voie afara..." aici intra si toate barfele urate...
si apoi vin iar cuvintele grele..care te fac sa vrei sa stai singur intr-un colt si sa plangi..."a murit...accident de masina... te urasc...." si aici lista poate continua...
acum fiecare cuvant poate avea o putere uriasa..puterea depinde de ton..de persoana..de situatie..
o lume fara cuvinte..am fi precum animalele...nu ne-am putea intelege ...nu am putea comunica...eu una nu mi-as putea imagina o lume fara comunicare...
probabil pentru ca nu suport singuratatea...cred ca daca as sta cateva zile singura..fara sa am cu cine sa vorbesc..as incepe sa vorbesc cu orice..cu frunzele..cu iarba...m-as da cu capu de pereti...as vorbi singura..si alte de'astea...
o sa postez..si o sa ma apuc sa scriu altceva..mda...:*

3 comentarii:

Romina spunea...

ce are daca vorbesti singura?:))sa vezi ce placut e cand nu te intrerupe nici iarba,nici florile=))incearca!

Andra Irena spunea...

intrerup..fara e ma romina:))

Hubba Bubba spunea...

woaaa c imi place commul rominei=)) si sincer dak vb nu st binevenite trateaza-le cu spatele:))