Mai bine

ok..ma simt mai bn......ciudat...n-as fi zis ca un examen ma va bine-dispune...dar simt cum toata energia negativa din mine a fost canalizata spre altceva..m-am concentrat atat de tare ca totul sa fie bine la examen..incat am uitat de tot..astfel nu ma mai gandesc la lucruri urate..am ganduri pasnice...si nu vreau sa mai schimb nimic...gata...=))
bn..nu e chiar gata/..inca ma uit la telefonu ala din 30 in 30 de secunde si astept sa vad acolo 1 missed call..si nu..ecranul meu...e la fel de fiecare data..cu scrisul verde ce-mi indica ora si data..si cu imaginea de fundal avand o clepsidra...ciudat fundal=)) cui ii pasa e fundalu meeeeeeeu:))
we...am o stare ciudata...de nervozitate..emotie as putea spune...dc...ma duc la scoala..iar...nu asta e problema..dar am aflat ca ieri..in absenta mea s-au petecut chestii..unele bune..altele rele...asa ca trebuie sa indrept raul si sa savurez binele nu?...bn...de indreptat nu stiu c o sa indrept ca na..dar de savurat putem savura la maaaaaaxim..
asa...a cam trecut juma de ora de la ce am scris mai sus..scuze...dar nu stiam cu ce sa ma imbrac...bine nici acum nu stiu,.dar nu conteaza...juma d dulap este in pat..si imi e o lene sa strang de nu ma vaaaaaad...asta da cacat pe bat=)) scuzati expresia da ma enerveaza si fratimiu care m-a pus sa-i calc hanoracu inainte sa plece cu 5 minute...acum iese pe usa...doamne..trebuia sa plece acum 10 minute..ce copil...o sa inatarzie..bine..daca nu ma opresc din scris si eu o sa intarzi =)) dar neaaa...eu stie sa prosteasca timpu maaa...
mi-am sters unghiile negre..acum au o culoare neobservabila..sunt asa culoarea pielii...si sunt date in 3 straturi..doamne..am unghii frumoase..desi le preferam negre..starea mea de sprit s-a schimbat..deci adio unghii negre=))...netu matii..intra si iese...face ce vrea el..se plimba ca pe bulevard de la mn la calculator spre nicaieri..apoi iar la mine la calculator...gata..deja aberez..martinel va saluta...va pupa ducle pe toti care ati citit tampeniile scrise de mine:))
eu...sa va pup si eu? neaa..azi n-am chef de pupaceli..dar pot sa va fac cu mana:-h..aoleu..semnu asta contine H...=)) =)) stati sa bagam semnu meu fave :P..va scot si limba....pentru ca ...vreau=)) pa baaa..si bafta la puscarie..pardon...la scoala...le cam confund in ultima vreme..ma scuzati=))
ciau:))
:* na k v-am pupat..asa virtual=))
:D

Un comentariu:

Romina spunea...

dupa cum spuneam...momentele de tristete iti dau mult mai multa inspiratie:)