Iubitu:X

ahh...
am un ubit frumos
cel mai frumos
nimeni nu are un ubit mai frumos ca mine
teaaapaaaaa
fiti toti invidiosi pe el
e de o frumusete rara
SI IL IUBESC!!!
MULT!
HA!!!
=))
ok....
fulgilor nu va panicati..ma refer la pisoiu meu frumos
la iubitul meu mic si negru si muscacios
Da..la pisica..
mi-am dat seama ca pana acum nu am facut un post special pentru fiinta asta micuta pentru care simt o iubire nebuna
intr-un fel imi pare ca nu poate citi..
ca nu poate intelege cat de mult il iubesc eu pe el
nu intelege ca atunci knd plang il iau in brate si ma uit la ochii lui..ca sa ma calmez..nu intelege..si ma musca
are o super personalitate..sta in brate cand vrea el...si normal..la cine vrea el..deci asta inseamna k la mn in brate sta raaaaaar...si putin...dar pot sa-l oblig nu???=))
ehh..uite acum ma bucur ac nu poate citi
sunt momente in care imi vine sa-l iau sa-l arunc pe geam...ma enerveaza atat de tare...de exemplu atunci cand fac cate un referat frumos..pe care il las pe birou..si peste 10 minute in gasesc facut faramite...sa nu-ti vina sa-l arunci pe geam?? ..asa ca saraca pisica imi suporta jignirile pe care i le adresez..gen "porcule".."pisoi afurisit" "et iau de coada si te invart"..dupa care ii vad ochisorii atat de scumpi...si mi se face mila k i-am spus asa ceva..si il iau in brate..si el incepe sa toarca...si sa toarca..de parca ar fi un ingeras...
cum sa nu poti iubi o asemenea fiinta
o fiinta care se face iubita numai uitandu-se la tine
cum sa agresezi un animalut?
un sufletel fara aparare?
cum?
erau intr-un timp niste filmulete pe protv.cu niste idiotii ce omorau animale..doamne...nu am putut sa ma uit la ele..doar mi-am lust iubitu in brate si am inceput sa plang
daca cineva
se atinge
vreodata
de animalulutul asta
sunt in stare sa-l omor
cu mainile goale
am devenit violenta se pare=))
iubitu..stii ce rau imi pare ca nu stii sa citesti..si ca nu ma intelegi atunci cand vorbesc cu tine...dar nu conteaza
sigur poti sa simti
sa simti
cat de mult
TE IUBESC!
:X:X
cu dedicatie pentru iubitul meu (cu care apropo am cea mai lunga relatie..in noiembrie facem 6 ani:*)

2 comentarii:

Romina spunea...

=))
vreau sa spun ca postul asta m-a binedispus=))
cand eram mica si eu tineam f mult la animalele de companie
dar dupa ce mi-au murit mai multe ina maini mi-a mai trecut
eu nu as vrea o pisica precum a ta
in primul rand e mare
dupaia trb sa ii mai si cumperi apa plata
nu vreau sa stea la tine in brate si musca?
NPERMIS:))
ma rog:)
glumeam:P
nu mai stiu ce sa comentez
ai doar grija sa nu se mai arunce de la geam
altfel o sa incep sa cred ca ai un motan EMO
iar eu sunt anti emo=))
dar cred ca stiai asta=))

Hubba Bubba spunea...

si a mea e emo=)))si daaa mie ink imi plac animalele:)