Surpriza de la final=))

oamenii fac multe tampenii...multe tampenii
=)) dar toate se pot rezolva nu? toate?? ee bine..aproape toate...
eu...eu acum ar trebui sa fac in jur de 20 de lucruri..de la facut patu...facut baita..dat stoarcerea la rufele din masina..intins celelalte rufe...facut ordine prin camera...stuff-uri deastea=))...dar eu ce fac..pai ce dracu sa fac..stau la calculator.....mdaaa...dar e mult mai placut asaaa...sa stauuu..sa nu fac nimic..=))
brb..ma duc sa fac dush=))

cata brb-ul am avuuut=))
e deja joi..post-ul fiind inceput luni=))
n-am chef de nimic azi..a inceput ziua cum nu se poate mai prost..
daca puteti crede asa ceva..ninge...da mai..ninge..cum dracu sa niga...
o sa ajung sa am fobie de zapada..
urat...e urat..nu-mi placeeee
sa vedeeem....ce mai aberam astazi?=))

nu imi amintesc exact cand e inceput postu asta...
ce proasta sunt...cik e inceput luni...deci a trecut exact o saptamana=)) mama...si stici ceva? eu inca nu stiu ce sa aberez..asa ca o sa scriu despre orice imi vine in minte..o sa las cuvintele sa curga de la sine pana o sa ajung la un punct...o sa am opresc..si nu o sa stiu ce mai vreau sa scriu..atunci o sa ma enervez..o sa las tastatura si voi da iar postul la...postari nefinalizate...si o sa-l continui cand o sa am idei=))
dar asta se va intampla vreodata..voi avea eu vreodata vreo idee de post miraculoasa care sa ma salveze?? nu prea cred..dar atunci cand se va intampla..veti fi primi care veti afla...
ma enerveaza o tipa..as vrea sa zic ca o urasc..dar imi aduc aminte de postul rominei..si nu ii doresc moartea..nu nu..in nici un caz..dar ma enerveaza..si imi displace profund..
ce mi-a facut? hmm..daca stau sa ma gandesc nu mare lucru...imi invadeaza putin spatiul..spatiul MEU...sa fie clar..al MEU!!!!..=)) dar cam atat...si mai comenteaza asa din cand in cand...si se uita destul de urat la mn...dar asta nu se mai pune..oricum cred ca in ultimul timp am impresia ca toti se uita urat la mine..inclusiv colega mea de banca=))
ahh...nu v-am zis...am vazut-o pe bebe...adica pe irina ma scuzati=)) ieri..si am vorbit..si i-am povestit multe..si asta este un motiv sa am simt mai bineeee
am vorbit si cu ruxa in weekend..si cu Romina azi...si sper sa ne intalnim cat mai repede posibil! pentru ca imi e dor de ele...imi e foarte dor de ele:)
da maaa...de voi imi e dor.blonde zapacite (mai ales u Rux)
na ca am putut sa scriu..aproape ceva calumea=))
fara o tema anume normal..prostioareee=))
pupici cititorilor mei:X:X:*
:* (unul special pentru cine lasa primu comm) haaaa=))

2 comentarii:

Romina spunea...

des sunt prima care da comm:-?nu vreau nici un pupic:))
stiu ca iti spun mereu sa scrii
dar nici asa:))
adica atatea raduri in care doar te indemni sa aberezi
si e o oarecare diferenta
intre a scrie si a abera
oricum
ai facut progrese semnificative fata de primele posturi:D:Deu zic sa te gandesti in dus,pe drum la masa despre ce ai putea scrie.si chiar sa postezi parti din nuvelele alea pe care le-ai scris:D
oricum
si mie imi e f dor de voi:D:D
si deabia astept sa va vad
plus ca vine martisorul si 8 martie
si trb sa ne dam cadouri:X:X
eu v-am luat ceva de la sinaia:))
si unde fusesi cu irina?
rux ce a facut iarasi de nu a venit?

Hubba Bubba spunea...

hmmm..cum nu am venit?yo stiu doar d o singura intalnire si aia a cancelat-o andra:))
andra..faci nuvele?:-O:))
in cls a6a am facut vreo 20 d pagini..faceam un roman..da nuj p unde e:))