Si vor urma si altele...

am asa de multe idei incat imi e frica ca o sa le pierd si nu o sa mai am ce sa scriu
sa incep cu ce e cel mai important
s-a implinit in sfarsit una din dorinte..desi faza cu atractia merge
mi-am dorit tare..sa ne vedem in weekend toate 4..chiar si pentru cateva minute..si in sfarsit..am reusit..chiar daca ruxandra mea e lovita la picior...fetele s-au dus la ea...sa o viziteze..k niste doctorite adevarate ce stem toate=))
apoi am fost in oraselul copiilor..tin sa mentionez ca ne-am dat in chestiilea alea pana mie una mi s-a facut rau=))
a fost oz i amuzanta..zau..=))..cu bucatele de carneeee..=)) cat o enerva pe romina cantecul meu...si cat i-a placut Irinei cantecul...
apoi e teoria de la Victoriei..
pe care v=o impartasesc acum tuturor
sa vedem..oamenii care urca treptele...au inaltimi diferite da? si se misca majoritatea in alt timp...si apoi mai sunt si treptele care sunt din ce in ce mai sus..ehh..nu stiu ce ati inteles..ideea e ca atunci cand urcati treptele de la victoriei..uitati-va la capetele oamenilor...care sunt sus jos..sus jos..pe mn si pe irina ne apuca rasu de fiecare data cand facem asta,...incercati:))
ahh..si cum sa uit de zambila moooooov
si de discutia dintre noi
Romina: Am o floare ..am o floare
Eu: eu i-am cumparat-o ..eu i-am cumparat-o
Irina: si eu am asistat..si eu am asistat
apoi..ruxandra lipsind..ca deh..piciorul..am adaugat eu..
Si rux o sa afleeeee
=))

acum...alta chstie..bineinteles au fost momente in acre fericirea a fost umbrita..fie de persoanele ipocrite (despre care n-am chef sa vorbesc..imi e scarba sincer:)):-J) fie de maicamea care ma anunta ca trebuia sa fiu de vreo ora jumate acasa=)) genial nu?

ahh..acum am alta problema..nu stiu cate fire s-au folosit la bratara..romina helpuieste-ma si p mine..si zi-mi cate fire..adica observ ca sunt 3 nuante de verde (normal)..dar cate fire din fiecare trebuie sa folosesc ca sa-mi iasa..si alta problema...cum naiba fac nodul???=))
baaaaa....Ruxandraaaa...stii..mi-am uitat lumanarile la tine..si creionuu=)) la niba..nu le mai gasesc urmatoarele cateva luni

Mai este o ora...o ora si sapte minute de fapt
pana la clipa mult asteptata
pana cand o sa fie bine
pana cand o sa ma bucur
pana cand o sa vina
Ahh...daca nu v-ati prins inca..astept cu mare nerabdare primavara..desi deja o simt..o simt cum vine..calendaristic ea este la cateva minuute distanta...dar cand o sa vina...voi fi foarte foarte foarte fericita..
de ce astept cu atata nerabdare primavara? hmm..poate pentru ca las in urma iarna..si toate amintirile ..poate pentru ca o data cu acest anotimp (mai frumos) sper ca si altele vor deveni la fel...
sau poate pentru ca pur si simplu primavara inseamna un nou inceput
nici nu-mi pasa care e motivul..poate ca nu e asta..sau poate ca sunt toate..conteaza??
tot ce stiu e ca deja simt cum vine...ma cuprinde cu bratele ei calde...si parca deja imi sopteste la ureche "va fi bine"
mai sunt 3 minute pana la 11..sau mai bn zis..23:))..acum 2...
inca putin si vine primavara....ceea ce inseamna ca asta este ultimul meu post din iarna...si asta inseamna ca trebuie sa pun si pozele p hi5 inainte sa treaca iarna...si deja ma gandesc cum sa incep postul din primavara...vai..ce frumos suna
Primavara!
:*

3 comentarii:

Romina spunea...

sincer...postul asta chiar mi-a placut....trebuie sa incep si eu sa imi spun...va fi bine...eu sunt blonda.nu stiu la ce persoane ipocrite te referi:|oricum nu stiu cat de mult conteaza.

Hubba Bubba spunea...

deci uite faza cu zambila nu ol stiam=)))ms andra de continuare..kiar dak yo nu eran prezenta ca deeh picoru:)):-j
si stiu k ai uitat creionu si lumanarile..i-am zis irinei:))si mi-a zis k nu aveai geanta:))trea sa ceri o punga:))

Romina spunea...

punguta magica=))are rux pungi pt o viata plina de bagaje=))