Posibil...posibil...

hmm..este posibil sa ma fi plictisit de blog...asa cum ma plictisesc eu de toate..sau este posibil sa nu mai am nici un chef de scris..a trecut deja o saptamana de cand nu am mai incercat sa scriu ceva...

Si-acum eu tot la asta ma gandesc
Nu-i chip sa ma descotorosesc
Cand imi aduc aminte ma topesc
Si simt ca sufletul vreau sa-l golesc

De amintiri ce mult ma chinuiesc
De ele nu vreau sa ma mai lovesc
Si degeaba incerc sa ma amagesc
Nu este chip sa ma mai aburesc

Trebuie cumva sa ma adapostesc
Deja in mintea mea toate vuiesc
Si simt cum incep sa clocotesc
Un zid pentru tine o sa construiesc

o poezie scrisa acum vreo 10 minute..
bine..inspiratia nu m-a ajutat foarte tare..dar am simtit nevoia sa scriu o poezie...

si totusi..este posibil sa nu ma fi plictisit nu? adica pana la urma sunt aici scriind nu?

a venit primavara..si prima zi de primavara..adica 1 martie..am petrecut-o intr-un fel foarte ciudat..in casa ...dar a fost o zi atat de frumoasa..nu stiu..poate doar din cauza vremii..care tin sa spun ca a fost geniala...
apoi a urmat 2 martie..zi pe care o voiam sublima..din punct de vedere al vremii..nu de alta..dar era "baba mea"...m-am trezit si primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma uit pe geam..era inorat..nu a contat prea tare...
voiam sa simt primavara..asa ca ne-am decis..eu si andreea..sa-i facem o surpriza drigai...au purtat fetele fusta de la uniformaaa...si intr-un final...asa pe la 1-2..a iesit si mult asteptatul soare....deci...luand-o logic...voi avea un an destul de bun nu?
alte evenimente nu am inregistrat
desi a fost o faza ...care m-a marcat=))
poate cu venirea primaverii..oameni incearca sa fie mai buni...si sa zambeasca mai des..
eu...la trecerea de pietoni...eu traversez..un chip frumos merge alaturi de..cineva...
o masina intre mine si chipul frumos. 2 cm intre chipul frumos si masina..pe unde ma strecor? chipul frumos ridica privirea din pamant si se uita la mn..ne uitam unii in ochi altuia...apoi..chipul frumos..zambeste...
inima incepe sa bata..si sa bata..si sa bataa....picioarele incep sa tremure...iar respiratia nu poate fi controlata...si pana la urma
a venit primavara..oamenii zambesc...
dar zambetul chipului frumos...va ramane o amintire draguta=))
in momentul de fata eu ar trebui sa ma pregatesc..peste cateva ore plec..unde?..la munte
ma duc..sa ma relaxez 3 zile...asta inseamna ca probabil abea duminica seara ne mai auzim..asta daca nu prind un moment in care sa scriu cate ceva despre atmosfera de acolo...
daca nu va mai scriu va urez de acum un happy 8 martie..si la baieti=))
si sa aveti un weekend frumos:X
pupici:*

3 comentarii:

Romina spunea...

nu stiu de ce nu s-a afisat commul ala...si sincer imi e lene sa imi mai si aduc aminte,cu atat mai putin sa rescriu.multumesc pt urarea de la sfarsit.asemenea.
cat despre poezie.simplu.nu imi place.

Romina spunea...

cu atat mai mult frate.sunt cam obosita.am o stare proasta.si totusi.lasa poezia.unii sunt facuti doar ca sa le citeasca pe ale altora.daca te incalzeste cu ceva,desi ma indoiesc,eu nu prea am rabdare nici macar sa le citesc.

Hubba Bubba spunea...

sa stii ca are dreptate..nu e ptr tine:)daaar daca asta te face sa te simti bn:D