Uh,..

am zis..hai sa mai scriu...ca oricum nu am numarul de postari pe care mi l-am propus..adica 30....de fapt 31..ca am zis eu ca vreau sa scriu in fiecare zi..dar parca timpul imi lipseste..parac totul este dat peste cap..mai ales ca astazi m-am trezit la 10..ca sa aflu ca de fapt este 11..ca s-a dat ora inainte..va dati seama ce soc am avut..
m-a apucat nostalgia astazi...am facut curatenie prin magnificul dulap de carti..caiete..nu alea de scoala normal..si am dat peste diplomele mele din clasele 1-4 care normal sunt mai numeroase decat cele din 5-8...am dat peste...peste gandurile mele din clasa a 4 a...pe care daca gasesc acum foaia le voi reproduce..
culmea chiar am gasit hartia...si spune cam asa

Primii ani de scoala se vor incheia peste putin timp. Am trait momente importante pentru viata mea de elev :bucurii, emotii, neliniste, satisfactii, uneori mici suparari. Raspunsurile la urmatoarele intrebari sunt:
1Ce materie iti place cel mai mult si de ce?
Cel mai mult imi place matematica, Imi plac numerele si imi place sa lucrez cu ele. Dupa mai multe olimpiade cred ca am capatat mai multa experienta in acest domeniu.
(doamne mie chiar imi placea matematica pe vremea aia..ce timpuri)
2ce materie iti place cel mai putin si de ce?
Cel mai putin imi place muzica. Nu am glas si nic ureche muzicala, totusi imi place muzica obisnuita.
3 ce activitate scolara te-a impresionat? De ce?
Cel mai mult mi-a placut excursia in care am vizitat pestera muierii si excursia in care am fost la vulcanii noroiosi. De asemenea foarte mult mi-a placut la circ. Deoarece am vazut multe animale si acrobatii ca in povesti.
(sau smantanosi cum imi place sa le zic acum:P)
4Indica un moment neplacut in viata ta de elev.
Un moment neplacut in viata mea de elev a fost atunci cand am luat un Insuficient, dar cred ca-l meritam. Parintii m-au certat, darn u asa cum ma asteptam eu
5 Alege dn colegii tai pe care ii apreciezi cel mai mult. Motiveaza-ti alegerea
Eu o apreciez cel mai mult pe Andreea deoarece este o colega buna , invata bine, dar este si o foarte buna prietena, nu m-am certat nicioadata cu ea. De asemenea il apreciez foarte mult pe Matei, este foarte cuminte.
6 ce apreciezi mai mult la invatatoarea ta?
La invatatoarea mea imi place ca nu ne-a lasat balta la olimpiada ci ne-a pregatit si la romana si la matematica
7 Cum te simti acum la sfarsit de clasa a IV-a?
Eu sunt bucuroasa ca merg mai departe, dar in acelasi timp sunt trista ca ma despart de doamna invatatoare si de colegii mei
8 ce iti doresti cel mai mult pe viitor?
Pe viitor cel mai multi mi doresc sa particip la olimpiada de matematica

eram un mic copil obsedat de matematica...cam urat

Un comentariu:

Romina spunea...

interesant mai andra:))si eu am gasit o poezie scrisa prin cls a2a...si mai am si jurnalele:))tare oricum postul asta.