Capitolul 2 Problema

Capitolul 2
Problema

Acum observ ca a venit echipata cu 3 genti pline de.. Alcool?!?!?!
- Cri esti nebuna ce e cu atata alcool???
Cri se preface ca nu ma aude ci doar scoate o foaie din buzunar si citeste lista cu cele ce ne trebuie pentru petrecere. Apoi accentueaza:
- Alcool- da, mai mult alcool- da, si mai mult alcool- da, alcool de rezerva-da!
-Carina Betsel! Ce crezi tu ca faci?
La auzul intregului ei nume tresare, apoi se intoarce la mine cu un zambet ce ar fi imblanzit pana si pe Hades.
- Veronica Ritriv ! pregatesc petrecea! Ce ti se pare tie ca fac??
Ne bufneste rasul pe amandoua. E o petrecere ce naiba! Si e petrecerea mea. Daca C vrea alcool in cantitati industriale..nu vad care e problema.
Bine, adevarul este ca nu vreau la mine in casa un grup de betivi, vreau doar o petrecere draguta.
Mutam prin casa lucrurile care pot fi sparte in camera care va sta incuiata.Nu ar fi o problema prea mare dar colectia mea de vaze vreau sa ramana intacta.
Da. Am o colectie de vaze. Care creste si tot creste. La ce imi trebuiesc atatea vaze?Nici eu nu stiu. Asa cum zicea mama. O sa am ce da la nepoti.

2 comentarii:

Romina spunea...

dragut capitolul asta. dar cam scurt:))

Unknown spunea...

frumos frumos:)