Ceva pe aici:)

Imi vine sa ma dau cu capul de toti peretii din cauza lipsei de internet..o sa ziceti ca sunt nebuna..doar acum am internet..ei bine este pentru urmatoarele cateva minute..pt ca va disparea iar..asa cum a venit..si eu ma voi uita lung dupa el...mda..doar ca nu o sa am ce sa avd..ei bine asta este un post prin care pur si simplu imi anunt cititorii (aia myulti rau) ca abea de vineri voi mai posta ceva..si tot atunci veti intelege motivul pentru care eu nu am internet..unul destul de stupid...
ei bine...nu cred ca mai am ceva de scris...de fapt...mai am
=))
dar nu acum...succes in continuare:)

5 comentarii:

Hubba Bubba spunea...

hmm..nici yo nu am avut parte d net..d vreo saptamana..ca se blocase C-ul si at si laptopul..si culmea nu i-am dus lipsa.....atat cat ma asteptam:D:))deci nu e p nenorocire:)):-j

Hubba Bubba spunea...

nu atat*
e o nenorocire*

Romina spunea...

mda...interesant..:))ma intreb ce faci in fiecare seara daca nu ai net...stai la telefon cu andreea?

Anonim spunea...

ufff, te inteleg. e tare enervant sa nu ai net. pentru ce naiba il mai platesti daca astia nu sunt in stare sa ti-l furnizeze? la mine acasa veneau operatorii din 2 in 2 saptamani. pana m-am saturat si am zis GATA. acum am net din alta parte net sper sa nu am probleme si cu noi distribuitri.

Hubba Bubba spunea...

woaa asta cu distribuitorii venind din 2 in 2 sapt suna ft cunoscut=)))