Singuratatea:)

Hmm..o sa va impartasesc ceva despre cea mai mare teama a mea…despre ceva de care imi este cu adevarat frica..despre ceva peste care incerc sa trec..dar nu reusesc..pur si simplu imi este frica.. nu stiu daca o sa fiti de accord cu mine (romina sigur n-o sa fie), dar imi este frica..de-a dreptul frica de singuratate…si aici nu ma refer la faptul ca o sa raman singura fara prietenii fara familie lalala…ci ma refer la statul singura.
Cel mai rau este in locurile public, cu multi oameni..nu ca mi-ar pasa ce zic aia despre mine ca sunt singura si lalala...pur si simplu intrevine un sentiment de spaima…cand sa ma asez la o masa la Mc…sau sa intru intr-un magazine…pur si simplu nu imi place..ma dezgusta ideea de a sta singura sa am uit pe pereti…ideea de nu a avea cu cine sa COMUNIC…si asta credeti-ma este de-a dreptul groaznic sa nu pot eu sa vorbesc…mai bn ma tai..:))
Acum pe bune..care e farmecul unui loc public daca tre sa stai singur la o masa? Care e farmecul unui magazine daca nu poti comenta cu fetele hainele de pe acolo?
Dar sincer..incerc sa ma tratez…pentru prima oara m-am asezat in Mc SINGURA…da..singura..si sa va spun..este o experienta pe care nu vreau sa o repet prea curand…din simplul motiv ca NU MI-A PLACUT…(n-ai decats a comentezi romina)
Trecand la alte lucruri…pentru prima oara ma simt bine ca sunt singura..fara prieten. Marti venind de la teatru si fiind undeva in magnifica zona a oborului..am realizat ca e foarte bn sa nu ai prieten. Pot sa ma uit dupa tipi in metrou in tramvai..in autobus pe strada..sa le zambesc sa le fac cu mana fara sa am simt apoi vinovata..pt ca da…ma simteam vinovata daca faceam asta si aveam prieten..dar asa…e un sentiment de bine..nu trebuie sa dai socoteala nimanui pentru ce faci..nu trebuie sa-ti faci programul in functie de nimeni...nu trebuie sa faci declaratii de iubire..nu trebuie a suporti crize de gelozie..sau momente de nepasare…si da..e ciudat sa spun eu asta…dar cred ca e unul din putinele momente..in care chiar nu-mi pasa de asta

4 comentarii:

Romina spunea...

logic ca nu o sa fiu de acord!!! inseamna ca nu te valorifici destul incat sa apreciezi momentele de singuratate:))ma rog.eu am mancat o data singura la mc=))tin si acum minte...ma trimisese mama la piata si am inceput si am vorbit cu o batranica...isi luase si ea mancare de acolo...i se parea scumpa...am vorbit si de basescu...eh:)).locurile publice au farmec?asta e ceva ce categoric NU stiam.cand ies cu cineva...cu voi sau cu oricine altcineva...apreciez sau sunt enervata de prezenta acelor persoane...bine...eu fac totul cu un scop...daca trebuie sa ma duc la piata sa cumpar ceapa e suficient sa am castile in urechi...chiar NU simt nevoia de cineva care sa vorbeasca si care sa ma ingreuneze in treaba mea.tu chiar nu simti cateodata ca nu ai chef sa vorbesti?!stii ca eu am revenit la ideea aia ca nu are rost sa umbli cu cineva daca nu iubesti.sincer..poate ca e mai bine singura...eu imi aduc aminte de cls a8a...ma rog...constiinta e un kkt.nu ar trebui sa existe sentimentul de vinovatie..si sincer imi vine greu sa cred ca te caracterizeaza.

Anonim spunea...

cred ca tuturor le este frica de singuratate. si mie imi este. uneori ma trezesc ca sunt siugura in apartament pentru doua saptamani.....si e atat de greu. nici tv-ul, nici internetul, nimic nu ma ajuta. fiind singura intr-un oras necunoscut, in care nu am prieteni (doar pe cei la la lucru...) e un pic mai greu. nu are cine sa umple golul pe care-l simt. as vrea sa ies, sa ma plimb, sa ma intalnesc cu prietenii la un suc sau intr-ul parca....
singuratatea e un lucru groaznic dupa parerea mea, dar sper ca nu o sa traiesc asa ceva pe o perioada indelungata de timp. cred ca intelegi ce am vrut sa spun chiar daca nu m-am exprimat eu destul de clar. :D

Andra Irena spunea...

am inteles ce vrei sa zici Amy..mersi ca citesti:)

Hubba Bubba spunea...

da..aici sunt de acord cu romina..si sa stii k yo am fost singura la mc si nu o data ci de mai multe ori!si a fost ft tare:)))si da culmea yo vb mult si uneori kiar nu am kef d vb si se vede..daia maj pers care ma vad in starea aia fac "da ce ai?dc nu vb?"=)))ma rog..muzik=>mp3 rullz..si bun nu ar trebui sa existe sent d vinovatie dar asta nu inseamna ca nu esti vinovat...kiar tu ai zis asta:))culpabilitatea ramane:))