Raspuns:)

Aseara..in dus...normal ca in dus..mi-a venit o idee de ce sa mai scriu...
am fost intrebata in repetate randuri..de ce..in lista mea de messenger..se afla persoane precum talent de diamant...boss de boss..sau mai stiu eu ce..cocalarisme d'astea...care bineinteles au un grup special...
acum sa va raspund la intrebari...
cateodata sunt trista..plictisita....si nu am chef de nimic
atunci se trezeste cate un specimen...cu cate un mass " giovanna ie viata meaaa singura fata care na halit vrajeala lu bartyy haladituuu))nevasta mea viata mea inima meanumai fi suparata ca te sparggg la ochiiutste iubesc faaviata mea"
cred ca acest...om...ca sa nu-i zik altfel...da in jur de 2-3 massuri pe ora:))
doamne
"ma ce zic astia ca ie cutremurbai cristiiiihai cu tarabana peste cutremur sal lom pa sussss(X"
cateodata se mai trezeste cate unu sa intre in vorba cu mn...ca eh..baiatu nu stie cine sunt..desi el mi-a dat add...si incepe discutia cu "cine iesti?"
cu i-ul nelipsit....cateodata ma schinui sa-i raspund..altadata nu...

Un comentariu:

Romina spunea...

=))mda...imi sunt cunoscute chestiile astea...bine..acum eu nu cred ca am 50 de pers in lista:-j...deci am scapat de massuri...sa stii ca uneori sunt haiosi:))incepi sa vbesti cu ei...si te intreaba cuvinte:))baietii aia se cred si sexy mai:))ce stii tu:>:>