E bine sa-ti aduci aminte de vremurile de demult:)

Este 1 aprilie...woaa...ziua aia cu multe farse si pacaleli..frate.,.parca nici macar asta nu mai este cum era o data..nu a incercat nimeni sa ma pacaleasca..nici macar tata...nu am pacalit nici eu pe nimeni..ce-i drept nu am avut niciodata idei prea bune cu provire la ziua asta..dar parca toti au fost bosumflati astazi..si nici chiar cei mai neastamparati nu au avut chef de glume...
ceea ce intr-un fel m-a indispus...adica s-a dus tot farmecul zilei asteia...
asa ca sper ca macar voi cititorilor sa fi fost pacaliti..sau sa fi pacalit macar o data...
am avut astazi o revelatie...in timp ce eram in tramvai..si imi aduceam aminte cum m-a intrebat unu (unu dragutz..chiar frumos) daca am fost in 56...
si eu i-am zis normnal..k am fost in 49..
si apoi am trecut dintr-o data
la orele de civica dintr-a8a...cu analfabeta ...
faceti prospectu copii
ce sa facem doamna
prospecru
sa facem prospectu?
da prospectu..
nici pana la ora actuala nu cred ca a aflat ca este conspect nu prospect...
am realizat ca imi e dor de toti..de colegi...
incepand de la filip...in felul lui linistit..tacut...melancolic
de andreea..chiar daca nu vorbeam eu prea des cu ea
de ibo...cu glumele lui ..de cele mai multe ori proaste
de rux...d blonda mea
de ana....cu fazele ei aiurea...
de irina..bebeee
de radu..cu cucerilile lui marete
de matei..inteligent copil....
de ana...chiar si cu fitele ei..in cantitati industriale
de florin..de taranismele lui..."eu n-am banii tai"
de alexandra..dada si ipocrizia ei...
de andrei...de galu..de ala mic si destept
de petra...alta inteligenta..a fost admisa la harvard mai...
de mihai...mama...chiar imi e dor de certurile cu mihai..si cred ca n-o sa uit vreodata bataia cu cola
de ioana...cu fitele ei...
de daniel...cu "ba esti copac"
de sorina..cu agitatia ei continua care ne binespunea pe toti..
de simina...si de concluziile ei cu "imi urasc parintii"
de romina ...da blondo si de tine
aici urmam eu la catalog=))
de vanessa:)) cu ...cu toate ale ei
de irina...de penny..romina fara glume proaste te rog:)
de maria...cu toate aiurelile ei
de dragos...alt copchil inteligent...
de costin....cu muschii lui...:))
de ami...mua...de cand nu am mai auzit nimic de el....
si de teo...de zapacitu ala...
nu stiu cat de buna e ordinea...si stiu ca numele unora nu meritau sa apara pe aici..dar astazi sunt sentimentala....si ii trec pe toti
si cum as putea sa uit de profesorii..am ajuns sa cred ca imi e dor pana si de aia cu chimia ei cu tot...d schioapa..
cica iese la pensie...cred ca iese la pensie sa-si deschida afacere cu parfumuri si bijuterii (luate cadou in schimbul unei note...bune)
imi e dor de profa de fizica..de felul in care ne explica..si de felul in care era ea aranjata tot timpul..
imi e dor de profu de sport...de antrenamentele de basket..de cat ne-am rugat de el sa mai faca ...si n-a vrut..de felul in care ne zicea el "e ca este sub 50"
de felul in care ne lua peste picior..
imi lipseste drigu dintr-a 5 a...chiar daca ne-a lasat ca sa ia postul de director..profu de bio...care ne-a luat mereu apararea..si care ne asculta sa ne dea la toti 9 si 10...nu cum ne da asta acum 6 si 7...
de profa de istorie nu mai vorbesc..a fost intotdeauna o draguta...mai ales cand ne lasa sa ne ducem la aia mici sa facem liniste..
mai am profi..aia de mate...aia de engleza..dar probabol nu vor ramane in amintirea mea precum ceilalti profesori..
ahh..am uitat-o pe driga...o femeie...mare..din toaate punctele de vedere:)) ar fi mandra acum de mn..ca st la mate-info cum a vrut ea..desi ea profesoara de romana..

2 comentarii:

Romina spunea...

hmm:))sunt foarte tentata sa incep cu deci...si totusi...:))sa stii ca si eu am avut un moment de genul...cand am vazut ca apar in pozele de la banchet si la radu si la florin...chiar si la daniel:))eu recunosc...nu duc lipsa fetelor:))mie imi e dor de baietii din fosta noastra clasa...dar asta e:-j o sa fie reuniunea aia de 10 ani si gata...aaaa
si la faza cu mare din tte punctele de vedere chiar am ras:))
cat despre pacaleli....sunt de kkt:))nu imi plac si nu mi-au placut niciodata...oricum...e doar ziua bunicamii pe 1 aprilie...cum pe 14 feb e ziua celeilalte bunici:))

Romina spunea...

app....de demult e cacofonie....si scarba ramane cah for ever...and ever!nu ne mai suportam si am dat-o pe englezisme:))dar chiar asa e:D