Discutii ..partea I

- Romina: Imi daruiesti luna?
Eu: Pentru tine orice..soare..luna..stele
- Romina: Wai..vezi sa ii pui si ambalaj mov
Eu: Pai la care din ele vrei ambalaj mov? Ca nu ti le pot da pe toate..ca nu am atata putere asupra naturii
- Romina: Pai st mai multe luni?
Eu ziceam de soare de stele si de luna..nu st mai multe luni..normal k nu
- Romina: Aaa..bine..eu vreau dor luna..in ambalaj mov ..daca vrei u sa mai pui cateva stele (mov) e perfect
Eu: As pune eu cateva stele mov..dar stelele nu st mov
- Romina: sunt si mov mah
- Romina: nu sti tu
- Romina:
Eu: nu ma pricep
Eu:
- Romina: exact
- Romina:
Eu: las k te pricepi u si pt mn
Eu:
- Romina: dadadada
- Romina:
- Romina: pai normal
Eu: modestiaaa
- Romina: un soare negru asa
- Romina: e numai bun
- Romina: ca da umbra tot timpul
Eu: e cah
- Romina: nunu
- Romina: e bun
- Romina: e racoare
- Romina: nu e cald
Eu: e bn sa fie cald
Eu: da nu foarte cald
- Romina: nu e bine!!
Eu: asa kt sa fie bn
- Romina: asa ca acum ar fi ok
- Romina: dar la vara...
Eu: lasa frate
Eu: k mai bn cald
Eu: decat frig
- Romina: nu
- Romina: eu cred ca mai bine frig
Eu: ba nuu
- Romina: eu tot asa cred
Eu: trb ta
- Romina: stiu

Un comentariu:

Romina spunea...

=)))))))))))
uite ca am inceput sa rad de postul asta...
daca am putea sa pastram toate conversatiile noatre interesante....
tevi....
eh=))