Dezamagita...

Sunt ....:|...nu am cuvinte..de fapt am..dar nu stiu cu ce sa incep..
imi e scarba..imi e greata...imi e rusine....sunt dezamagita..profund...si multe altele
de ce?
cam asta e intrebarea de baza...
hai s-o iau cu inceputul
am de facut un proiect ...m-a pus tata..
cu 10 "atractii turistice" din bucuresti..
si eu fiindca m-am cam plimbat in ultimul timp prin tari straine..am zis sa ma gandesc la ce am vizitat pe acolo
hmm..ma gandeam la gradina zoologica...am fost la zoo si in budapesta...si in viena..amandoua gradinile super...super mari...cu multe animale..custil ingrijite..
si in amandoua locurile aveau ELEFANTI!!!
eu am o problema..asta imi place mie sa vad la zoo.elefanti..
apoi m-am gandit..unde naiba sa vina turistii la noi la zoo..ar zice ca e o gluma foarte foarte foarte proasta..asa ca am taiat-o de pe lista
apoi am zis sa scriu ceva de o biserica..manastira..ca na..catedrala nu avem...dar ce pot eu sa compar cu sagrada familia..cu stephans doom..cui notre dame...din Bucuresti...ii trimit la cernica...la pasarea..dar ..oare se compara???
m-am hotarat eu intr-un final ...dar surpriza
cauta pe net
si ia informatiile de unde nus
nici macar reclama pe internet nu stim sa ne facem calumea..suntem prosti..ce sa vina omu sa vada..daca poze sunt 2-3...daca informatiile sunt undeva puse bine...
cum?? cum???
sa vina sa vada ceva despre care nu a auzit in viata lui...
sa vina sa vada arcul de triumf..pai mai bine du-te turistule in paris..ca acolo ai ce vedea....
vrea turistu sa vina sa vada si el strazi mari.......asa precum champs elizee...precum maria hilfer strasse...spuneti-mi voi mie..unde il trimitem??? a???
poate pe lipscani..prin gropile alea..sau poate il trimitem la unirii..in eternul loc plin de copii care n-au ce face acasa...
vrea turistu un parc verde frumos..unde sa se duca..in herastrau??
si lista poate continua la nesfarsit...dar parca mi-a pierit tot cheful..pana la urma tot ce pot face ..este sa critic..iar de criticat sunt sigura ca o fac mai multi (sau cel putin sper)..dar asta nu ne va face vreodata tara mai buna din nici un punct de vedere..
atata timp cat sunt oameni nesimtitit..care arunca tot pe jos..ce s-au gandit ei..romania e groapa de gunoi
atata timp cat sunt tot felul de specimene..cum am vrea noi...sa fim..civilizati....

2 comentarii:

Romina spunea...

lasa mai andra...cand o sa te faci tu mare o sa schimbi romania:))
te ajut si eu daca vrei=))
as putea sa imi fac un castel...si dupaia cand ma duc la cumparaturi sa las turistii sa il viziteze=)):>:>
am gasit solutia=))

Hubba Bubba spunea...

romina yo zic sa faci un mini europa in buc=)))sa vrzi c vin astia=))ce sa se mai duca in fiecare tara vin direct aicea=)))