Capitolul 3 Eric

Capitolul 3
Eric

Eric este tipul blondut- saten cu ochii albastri dupa care ar intoarce capul toate fetele.este inalt, are in jur de 1 85, deseori inaltimea lui este intimidanta. Ai zice ca este comun nu? Dar doar vazandu-l iti dai seama ca lucrurile nu stau chiar asa. Este departe de a fi un baiat comun
Ce are el atat de special? Nici eu nu sunt sigura de ce imi place atat de mult.
Poate este din cauza zambetului lui..zambetul ce ma face de fiecare data sa tremur…si inima sa imi bata neregulat .sau poate inocenta ce se vede in ochii lui…privirea de nevinovat..desi toti stim foarte bine ca nu este asa pentru ca printre pletele lui se zaresc doua cornite ce il dau de gol
Eric este tipul de care te poti indragosti doar uitandu-te la el.nu ai nevoie decat de o secunda sa spui: el este, cu el vreau sa fiu. Iar el stie foarte bine asta..si normal..nu il deranjeaza. Este exact ce si-ar dori orice fata. Este exact ce mi-as dori eu. In ciuda faptului ca are o mica problema de comportament..care nu este chiar atat de mica.. Sa zicem ca face parte din acei baieti "rai", cateodata (sau aproape tot timpul) crede ca totul i se cuvine.Si se pare ca are o pasiune din a se juca cu fetele. Cu toate fetele.
Iar asta imi cam ingreuneaza sitiatia nu? Ma intreb de ce nu imi poate placea si mie de un tip normal, care sa nu fie atat de “macho”.probabil nu voi afla niciodata nu?
In ciuda stilului de baiat rau..are un suflet bun…o inima mare si niste vise pe care isi doreste sa le implineasca mai mult ca orice. De unde stiu asta? Ei bine..pentru ca Probabil asta m-a atras la el, sau probabil faptul ca este atat de “interzis”.

Un comentariu:

Romina spunea...

mai nene...
de la narator obiectiv ai ajuns narator perosnaj:|
si...mai are rost sa spun ca seamana cu cineva?:))