Capitolul 4 Surpriza

Capitolul 4
Surpriza

Casa arata uimitor..sunt baloane multicolore peste tot..Cari a creat niste lumini ca pentru club..nici nu-mi vine sa cred ca eu chiar locuiesc aici.
Pe la 8 au inceput sa soseasca din invitati, iar casa mea s-a aglomerat pana la refuz. Este foarte tare, toti se distreaza, observ ca au inceput sa danseze sip e mese si observ cu incantare ca nimenu nu a intrecut masura cu alcoolul, totusi am o problema, Eric nu este aici, ceea ce ma nelinisteste. Am avut grija personal sa fie invitat, chiar m-a asigurat ca o sa fie aici, dar este deja 10 si nu a venit.
Soneria. El trebuie sa fie.
Afisez cel mai simpatic zambet si deschid usa.
Zambetul meu se duce la vederea imaginii din fata ochilor: Eric , la brat cu o ..o…o…ei bine cred ca este cea mai frumoasa persoana pe care am vazut-o vreodata. Este o bruneta cu 2 ochi negri mari, cu o piele lucioasa, imbracata intr-o rochita purpurie care ii ajunge mai sus de genunchi, fara bretele, care se muleaza perfect pe corp, scotandu-I in evidenta formele..pe care…le are.
- Hey Vi (toata lumea imi spune Vivi…dar el imi spune Vi..imi place sac red ca ma alinta si ca nu ii e prea lene sa-mi zica tot numele)
- B..buna ! reusesc sa articulez intr-un final..desi ochii aprope ca mi se umplusera de lacrimi
- Ea este Ari, sper ca nu este nici o problema ca am luat-o cu mine
“Nu ..sigur ca nu e nici o problema..inafara faptului ca nu are ce cauta la petrecerea MEA!
-Ah..sigur ..e ok. Intrati.
Ma departez usor de ei…apoi ma duc si ma inchid in baie. Nu-mi pasa ca machiajul meu este distrus, oricum tipa arata de 100 de ori mai bine decat mine, fara sa se chinuiasca atat cat m-am straduit eu.
C. imi observa disparitia si dupa cum bate la usa sunt sigura ca stia ca aici ma va gasi. Ii deschis usa si cand ma vede exclama.
- Uite-te la tine! Toata munca mea!
- Nu mai conteaza…oricum degeaba…e..cu ea..
-Off mai prostuto..daca ai fi intrebat si tu ce e cu ea..
- Ce vrei sa spui??

2 comentarii:

Romina spunea...

:))
era o verisoara sau sora sau ceva asa banuiesc:))mda:))haios:))

Hubba Bubba spunea...

=))))))))))))))dragut doar..mie imi suna asa a cliseu:D=))