Pregatiri:)

maine e pastele...
pentru oameni...nu pt toti...pentru majoritatea.. pastele a devenit doar mancare...bautura..si...cadouri. nu insinuez ca nu sunt si astea elemente importante. dar se uita aici ce este cu adevarat important
cum ar fi lumina luata la 12 noapte in ziua de paste. cum ar fi reuniunea de familie.
cum ar fi vorbele rostite atunci cand ciocnesti ouale.
anul acesta. ca in fiecare an de altfel..voi petrece pastele in acelasi loc. la bunicul meu acasa. impreuna cu parintii mei, bunicii mei, unchiul si matusa...si cam atat.
pentru noi a devenit o traditie sa ne strangem in fiecare an.
poate cateodata mi se pare plictisitor, dar de fiecare data este bine. nu este cine stie ce distractie, dar cateva zile pe an nu mi se pare asa tragic sa stau cu familia, si poate fi chiar amuzant.
de ce sa mint..abea astept sa vad ce cadouri mi-a adus iepurasul si pe acolo:))
deocamdata voi urma sfatul pe care mi l-a adt proful de actorie. fiecare
in ziua de paste ar trebui k fiecare dintre noi sa stea macar 5 minute sa reflecteze la viata.. la sarbatoare:)..la ce mai vrea el...
acum...sunt in mijlocul pregatirilor...tocmai am terminat de vopsit oale...majoritatea sunt rosii...si verzi:)) cateva galbene..cateva portocalii..albastre..si 2 mov:) (m-am gandit la tine romina cu oale mov:D)
pasca este aproape gata...cozonacul este in cuptor...si restul sunt gata de ieri...

cam asta este..
o sa mai postez diseara sau maine dimineata..pt a va ura...

2 comentarii:

Tiffany spunea...

interesanta zi de sambata. atata pot spune :) (nu stiu de ce dar majoritatea oualelor mele sunt verzi.)

Romina spunea...

tare...sa imi pastrezi si mie un ou mov...