Ultimele ganduri din vacanta

vine scoalaaaaaa...
nuuu..
nu vreau la scoala
adevarul e...
cine vrea?
va spun eu..nimenu nu vrea la scoala..cine naiba sa vrea la scoala..
cine are chef de teme..de lectii..de chestii de invatat..de ore...de profi idioti care trancanesc...de info..de mate..de bio...si totusi este o chestie peste care nu putem sa sarim nu? trebuie sa mergem la scoala...
ganduri...
hmm..nu prea am
doar de parere de rau
se termina vacanta
pana la urmatoarea mor
o sa-mi fie dor de piticii care m-au binedispus in aceasta vacanta
de expresiile lor foarte foarte foarte inteligente "sa arzi in focurile iadului" ..."partea ta de mama" "ma persiflezi" (p asta am inceput s-o folosesc..aoleu) si altele mai urate care nu sunt demne de pomenit pe blog..
o sa-mi fie dor de certuri..sau nu...poate de impacarile cu astia mici (care nu sunt mici)
sunt cea mai mica..si eu le zic lor piticii:)
dupa toate jocurile astea handicapate..gen leapsa pe desene animate=)) gen basket in 8 oameni foecare pt el..gen duel master
gata vacanta
gata clipele frumoase de distractie..
of...