o zi...frumoasa:X

Am atatea de spus..atatea de povestit incat nu stiu cu ce sa incep si imi e frica ca imi voi pierde ideile..si pana a final aici nu va fi nimic interesant:))
cateodata sunt speriata de incoerenta gandurilor mele..de multitudinea de idei care-mi vin..dar pe care de cele mai multe ori nu le pun in practica..fie din cauza ca n-am timp..fie din cauza ca uit..sau pur si simplu peste cateva zile mi se par stupide
ca atare deja am pierdut cateva din ele cat am verificat mailu:))
sa vedem...am avut o zi de sambata mai mult decat interesanta
nu-mi amintesc exact ora trezirii mele..care oricum nu este deloc importanta...imi amintesc totusi ca la 10 jumate am inceput curatenia de primavara...care a durat pana la 3...cand am plecat eu..si cred ca s-a continuat inca vreo doua ore si dupa..dar eu terminandu-mi treaba am putut pleca..
am fost de-a dreptul incantata cand am constatat ca vechiul aspirator..a fost inlocuit cu unul MAI MIC.....camera mea este mai curata (va imaginati cat de curat inseamna asta da?) iar praful este aproape inexistent...
dupa aceste ore istivitoare de munca..a urmat bineinteles plecatul..dar nu inainte de lungul dus (de 2 minute)..dus pe care l-am scurtat ca sa nu intarzii (asta e ca sa te simti vinovata ma)
bineinteles la 3 jumatate eu am fost unde trebuia...fetele mele..NU..au intarziat si ele..20 de minutele...ca nu face rau la nimeni..
si apoi fetele s-au plimbat..
cautau parcul titan (ca deh..vorba rominei..fat frumos)
au iesit ele din metrou..si vad fetele parcu...gata asta eee...pe naiba..ca era iore=)) da ce sa stie ele=))
da a fost bine..ca era un parc verdee..si am facut poze=))
suna romina un coleg...cica avem 2-3 statii de mers...dar..care o fi directia buna??
am intebat noi pe cineva din statie..mentionez ca erau 2 tipii..unu dintre ei a fost ceva de genu "in ziua de azi toate fetele sunt arfiste"
ne urcam noi..si dupa mai putin de juma de statie...baa..uite..parcuuu=))mua...ne dam jos..si mergem spre parc..si gasim acolo...un mare nimic..
ma rog...eu cred ca nu am gasit pana acum parcu de frecventat...gen "mi-am ratat vocatia"
hmm...alte faze demne de memorat nu cred ca imi amintesc acum..
aa...am dormit toate 3 la romina..
nu vreti sa stiti ec bataie a fost pe laptop..da acum eu..da eu..da mi-a raspuns mie..da si mie..da e mai important=))
plus dragutele faze cu "nu am baterie..imi da mesaj..dati-mi un telefon sa-mi bag cartela"
:)

2 comentarii:

Romina spunea...

deci....am intarziat 15 min!!!am ajuns in sfertul academic!!! tu ne-ai asteptat poate 20 pt ca ai ajuns prea devreme[-(
si doamne cate si cate faze au fost=))
dar nu ai zis nimic de cumparaturile din piata=))
de cele mai gustoase parti ale mielului...si cocosului=))))))))))si nu ai zis nici ca am vazut multi cunoscuuuuuti=))ca au iesit si bucurestenii ca ramele dupa ploaie=))

Hubba Bubba spunea...

vacilor mie de ce nu mi-ati povestit?>:P