Soarele:)

hmm..ideea pentru post-ul asta mi-a venit in timp ce citeam post-ul rominei aseara...de fapt..il reciteam pentru a-i lasa comm...dar trecem peste
In timp ce ii lasam comm..am realizat cat de mult imi lipseste...sau mai bn zis..imi lipsea...soarele..
Nu a fost o iarna urata,...si aici ma refer strict la vreme...adica a fost ok..fara zapada ( in bucuresti) fara prea mare frig..a fost ok...dar asta nu m-a ajutat prea mult..pentru ca imi era dor de soare.
de ce sa imi fie dor de soare? in primul rand pentru ca toti..dar absolut toti sunt haiosi cand le intra soarele in ochi se se stramba..unii sunt chiar renumiti pentru acest lucru=))
in al doilea rand..asteptam vremea frumoasa...ca sa pot iesi din casa..in tricou..fara geaca..fara plover..fara maneca lunga..diar in tricou...
plus ca mi-am cumparat ochelari de soare=))
pe langa asta imi era dor ca razele soarelui sa ma mangaie..e un sentiment asa de dragut..sa iesi din casa si un val de caldura..am spus caldura nu canicula..sa iti intre in fiecare por
imi era dor de inghetatele la cornet (ca de aia d ela mc m-am saturat)
imi era dor sa beau apa rece..cu gheata...dar mai ales o cola rece...
imi lipseau maieurile..
abea asteptam sa vina caldura...
soarele sa straluceasca in toata splendoarea lui..in timp ce zeci de copii se joaac in cureta scolii..
a venit vara..baietii joaca tenis..fetele joaca volei...
unii mai joaca tarile..castelu..ratele si vanatorii..fiecare e in ale lui...dar toate astea se datoreaza venirii caldurii..o stiu..o simt...soarele este cel ce aduce buan-dispozitia...gata cu ploaia (sau cu lacrimile) gata cu vantu (sau cu supararea)
a venit varaaa...gata a venit si fericirea...rasul...si cat de curand plimbarile cu barca:X

2 comentarii:

Romina spunea...

nu am mare lucru de zis....
soarele=cah
vreau ploaieeeeee!!!!:((:((

Hubba Bubba spunea...

mi-a placut commul rominei:)))in mod ciudat vara mi se pare trista:))e moleseala e liniste lumea fuge e O MASCA!iarna mi se pare fericita:))da:))si romina vrei ploaie ptr ca..dispozitia ta spune totu:))yo vreau si ploaie si soare k deeh mai vreau sa mai ies si yo din casa:))