Nedreptati

este 8...si ca sqa vezi..nu ma simt ca in oricare alta zi de 8..desi tocmai am inceput sa ma simt prost..auzi..sa stau marti miercuri si joi fara net..hai nu zau
m rog...gata am voie la calc..au trecut 2 ore
e o perioada destul de ciudatica asa
in jurul meu ii aud pe toto ca se plang..m-am certat cu x..cu y..cu z...ca lui ala nu ii place de mn..ca nu stiu ce
de ce sa neg...si eu am cateva chestii de obiectat....
dar post-ul asta nu o sa fie despre cat de rau ma simt eu..sau despre cat de bine ma simt eu..
in post-ul asta vreau sa scriu despre nedreptati..despre o parte din ele..ca daca ar trebui sa scriu despre toate nu cred ca m-as opri din scris urmatorii...100 de ani??
oamenii sunt rai...oamenii sunt foarte rai
altii sunt naivi...
altii profita de naivi
oamenii sunt de foarte multe feluri
dar mai nou..
nu-mi plac oamenii care favorizeaza ....pe fata asa...
de exmplu
liceu..pauza..
se suna..9 fete joaca volei
7 baieti joaca tenis
nu se duc la ora imediat ce se suna
cand se hotarasc sa se duca..profa nu ii mai primeste,....toti 16 au absenta..
peste 2 minute...cineva din cei ramasi in clasa..iese afara
"x (nu dau nume) tu vin-o in clasa...ca pe tine te-a chemat profa"
cum naiba era sa faca ora fara eleva preferata? cumn doamne?
alt exemplu
ora de engleza....se dau testele..note dezastruoase...se maresc note si rezultatele sunt astea
unii care au luat 7...
x a luat 7..in catalog 8
y a luat 7..in catalog 10
nu conteaza ca y nu e niciodata atent la ora si nu isi face temele...e preferatul profei
dar...
z a luat 4....in catalog 8
t a luat 4 ..in catalog 10
nu conteaza ca t nu stie o boaba de engleza "cum sa ii stric media?"
sunt muuulte...multe exemple..dar nu cerd ca vreunul din voi vrea sa auda ..sau ma rog..sa citeasca toate astea
este 8...nu am plans azi...
o sa reusesc pana la sfarsit sa nu o fac:))
nu a fost o zi buna..dar nici rea..o zi in care nu s-a intamplat nimic spevctaculos, dar a fost ok..
vine 11....11 aprilie...o zi de 11 foarte foarte importanta..10 ...te iubesc:)))

Un comentariu:

Romina spunea...

de ce e importanta ziua de 11?:))