De la el:)

Gandacel..
Tii minte mai gandacel?
Eu da..
Cine ar fi zis? Aveai 6 ani. Aveam 9. Nu stiai nici sa scri.
Trebuie sa fiu sentimental? Stii ca nu le am!
Mi-ai zis sa nu uit. Crezi ca as fi putut sa uit la cat m-ai batut la cap?
10 ani. Ca si cum ai spune. O secunda.
Stii ca imi pare rau ca nu sunt langa tine…
Si imi cer scuze pentru toate momentele in care te-am facut sa suferi. Tu stii ca si pe mine ma doare ca pe tine.
Tu ai fost singura care m-a inteles. Si ajutat cu adevarat. Pentru asta te-am ales.destinul ne-a ales.
Bebito
Mi-e dor de tine. Imi lipseste grav!
Nu este chiar lucrul la care te asteptai. Surpriza te asteapta Duminica. Sau luni. depinde
Te iubesc. Si iti doresc o aniversare fericita
Blondo…sper ca nu ai uitat vreo secunda clipele petrecute impreuna. Si sper san u uiti vreodata de baiatul care te cunoaste cel mai bine pe lumea asta..care tine cel mai mult la tine si care zi de zi te poarta in inima lui.
Suna stupid. Ti-am spus. De fapt stii. Nu ma pricep. Oricum sentimentele nu se scriu..se exprima.
Dar la atatia km departare nu pot decat sa-ti scriu.
Te iubesc pisule.

3 comentarii:

Romina spunea...

asta e de la radu nu?:))
e...foarte frumos...cred ca si eu as plange daca as primi o chestie de genul:))

Hubba Bubba spunea...

ft tare:)))p mn m-ar cuprinde emotiile de atata fericire:)))

Romina spunea...

vreau si eu o scrisoare de asta....:))
imi trimiti tu mai andra?
ca nu are cine altcineva...