Scrise de ceva timp:))

Cum se face ca atunci cand nu am internet de fiecare data scriu? Mda..probabil nu mai are ce sa ma distraga de la activitatea mea..adica de la a scrie..ceea ce este intr-un fel o chestie destul de buna..dar in acelas timp o chestie urata.,..
Atata timp cat ar fi fost vina mea..inteleg sa stau fara internet..dar asa? Adica ce vina am eu ca idiotii aia de la rds ne-au taiat netul desi el este PLATIT…ma rog..nu am de gand sa scriu despre cat de suparata am fost…si inca sunt pe tema asta
Incepe luna mai…nemaipomenita luna a…tezelor….4 teze si apoi putem afirma ca ne simtim..liberi nu? Dupa teze toata atmosfera se destined si parca si profii sunt mai calm. Inca nu mi s-au fixat toate tezele..ma rog..una am dat-o deja ieri….adic luni ca nu stiu cat ajung sa postez…urmatoarea pe 5 mai..si inca un ape 13 mai….dar la informatica..ce sa se chinuie aia san e fixeze data tezei?
La matematica ma abtin..ca noi dam teza doar la trigonometrie..nu am facut algebra de numai stiu cand…pentru ca nu avem professor…va amintiti faza cu aia nebuna de ne-a zis ca suntem maimute?? Am scapat de ea…dar nu avem professor pe ora ei..deci nu avem teza la algebra ..frumos nu?
Trecand peste chestiile astea de scoala care nu intereseaza oricum pe nimeni…cred ca nici macar pe mine..dar ma rog…….am inceput sa ma simt mai bine…
Pff..nici nu stiati ca ma simteam rau nu?=))
Ehh..nu …deci nu ma simteam rau…adica erau niste sentimente de alea urata…cu plans din cand in cand…dar nimic demn de pomenit..
De pomenit este ca ma simt bine..si chiar nu mai am probleme :))

o alta chestie..scrisa...acum ceva timp

Ce stare ..ce stare…sa urli..sa tipi..sa plangi..si nimic san u te poata ajuta..sa ti se deruleze in cap aceleasi imagini nenorocite, de mii si mii de ori..sa nu poti face nimic ca sa te simti mai bine
S vrei doar sa te ia in brate…sa te stranga si sa nu-ti mai de-a drumul niciodata
Dar normal asta nu este posibil..trebuie sa te multumesti doar cu priviri aruncate intamplator sau cand trimiti un mesaj mai…idiotel..
Trimiti mesaje fara raspuns….la care probabil nici nu o sa te astepti sa primesti la raspuns..si totusi speri..speri pana in ultimul moment …..
Iluzii…fantezii..vise…toate in zadar..pentru ca sunt doar ale tale..si nimeni nu asre de gand sa ti le indeplineasca….poti doar sa visezi in continuare la ale tale…
Acel sentiment de dor…pe care nu-l poti infrana…care este scopul lui? Sa te scoata din minti? Sa te inebuneasca? Sa te faca sa vrei sa te dai cu capul de pereti??????
Inauntrul meu…este ceva…cum sa explic….ceva ce doare..ceva ce la fiecare cuvant ma face sa vreau sa tip….sa plang sa fug….sau sa ma prabusesc..si totusi….toate aceste framantari interioare sunt fara rost…pentru ca eu..sunt singura care le are…..pacat….

2 comentarii:

Romina spunea...

orele sunt cah:))
de ce pacat?ai vrea sa le avem toti?:))

Hubba Bubba spunea...

adevarat=)))andra n vre raul?:)))