Cum sa visezi asa ceva=))

Am facut o descoperire...ma rog..de fapt...dureaza de ceva timp..dar abea acum pot spune ca imi dau seama care e logica..
sa vedem...intr-un timp visam un r....da..litera r..era identica cu aia de la rostar...doar r-ul de la rostar..
si de curand am inceput sa-mi dau seama care e faza cu r-ul...am observat...dupa lungi studii (adica in dus) ca toate persoanwele..importamt di viata mea(excluzand familia)...au aceasta litera in componenta numelui...de ex..romina...rux...irina..radu..etc etc:))) (desi as mai fi adaugat eu kte ceva)
r-ul..hmm..incep sa cred ca este o litera importanta pentru mine...adica am de ce sa zic asta nu?
e o chestie destul de ciudata..adica...cum dracu sa visezi r???? daca ati avut vreodat vise d'astea ..cu litere..spuneti-mi si mie...ca sa stiu si eu..ca observ ca visez si litere..si cifre..ceea ce nu mi se pare absolut normal..dar ma rog..poate...

2 comentarii:

Romina spunea...

=))))))))))))))))))



eu nu am visat litere....




eu am visat asnoapte ca ma certam cu doctorita....




=))oricum....uite:))pun pariu ca mitu e f important pt tine..si nu are r in nume:))sau...nici liviu sau silviu nu are:))



intradevar insa...r-ul este o litera rumoasa:D:))

Romina spunea...

frumoasa*