In deplasare:D

e urat sa postez de aici...adica..nu ma intelegeti gresit....intr-un fel...sunt atasata emotional de micutul meu calculator..de unde am postat parte din operele de arta:))
bine..nu am nimic impotriva acestui laptop..inafara de faptul am impresia ca este al fratelui irinei:))
mda...
poate ar fi trebuit sa incep sa spun unde sunt...
ei bine...ma aflu pe un covor...mov..roz..si alb.....intr-o casa...undeva in fundeni:)))..sunt la o colega ...la irina (ironic nu?)
hmm..ca de obicei...culcatul...hmm...era 6 jumatate...iar eu la 9 am fost in picioare...ele inca sunt in pat...kitchu e amuzanta ca ii pica un piciorus din pat...si irina saraca a ramas fara paturica:))
suntem 3...3 ...nu stiu cum sa zic...urlatoare micute:)) toata noaptea am urlat:))
iar acum..la aceasta ora magnific..eu stau pe acest covor...in minunata mea pijamaluta verde..si tastez admirandu-mi unghiile verzi..pe care ma chinui sa le fac de pe la 11:))
sunt nedormita..nu am prea mult chef de scris....si totusi..nu am mai facut-o de ceva vreme si e placut sa stii ca exista un loc in care...poti scrie ce te doare:))
despre ce am facut zilele astea...intr-un post viitor:)

Un comentariu:

Romina spunea...

ok.....
deci ce te doare?:))


cum sa urli mai nene?


CUM?



soapta....soapta....:))