e scrisa de atat timp ca nu mai sti

Ca sa vezi..eu din nou u am net=)) probabil e un facut ca sa mai scriu si eu pentru bietul blog=))
doamne
Am atatea de scris..atatea de povestit..incat cred ca este neecsar sa-mi fac o lista ca s anu uit..nici nu stiu cu ce sa incep,..
Imi e frica..tuturor ne e frica la un moment dat de cate ceva? Nu?
Asta o realizez acum..foooarte bine…/am citit o carte..pe care am tot amanto…ohoo..de cate ori “povestea unui nebun”
Si cand zice nebun..se refera la un nebun in adevaratul sens al cuvantului..care aude voci ale unor personae care nu exista si care totusi il indeamna sau ii poruncesc..depinde de situaie sa faca diferite chestii
Cartea o recomand celor pasionati de mistere..de probleme….de nebuni (romina cred ca faci parte din categoria asta)..
Intr-un fel..cartea asta m-a invatat ca nu toate sunt asa cum gandim…adicxa..actiunea petrecandu-se intr-un spital de nebuni e cat se poate de evident..ca ce pentru noi e anormal pentru ei este cat se poate de normal..
E o carte care cred ca ma va marca intr-un fel…nu stiu exact care/…dar am invatat ca frica, teama poate si spaima sunt sentimente normale..pe care culmea..le au si cei din afara zidurilor (adica aia care nus nebuni..dupa cum sunt numiti in carte) si cei dinauntru zidului..poate asta este una dintre asemanarile dintre normali si anormali
Deasemenea este specificat ca exista putina nebunie chiar si intr-unul care nu este nebum…toti avem instincte “nebune” mai mult sau mai putin…
O chestie care nu este neaparat rea…atata timp cat nun e imaginam ca suntem Cleopatra..sau napoleon:D
Postul nu vreau sa fie despre carte..dar am tinut eaparat sa mentionez ceva despre ea:D
Revenim…imi e fraca.
E o frica destul de ciudata pentru ca dintr-un punct de vedere frica asta nu ar trebui sa ma framante pe mine..ci pe fratiorul mei mai mic..
Exista cateva chestii care ma fac sa fiu..agitata..lumea mea va fi..zguduita sa zic asa
Fratimiu termina cu 49….hmm..de fapt..el era singuru care mentinea legatura pe care am avut-o eu cu minunata generala..nu imi e dor de ea in adevaratul sens al cuvantului..poate imi e dor de o parte din profi..adica..cu siguranta as prefera sa-l am pe sin la bio..si pe doamna narcisa la fizica..si categoric pe rofa de istorie:D
Din pacate aceste sunt dorinte nerealizabile..dar…ce ma framanta cu adevart este…legatura care se pierde…nu cu scoala…cu fratimiu
Nici nu vreau sa ma gandesc cum va fi cand va intra la liceu…cum va fi..daca va invata de dimineata…si eu sa fiu dupa-amiaza..cum va fi daca nu va intra in hasdeu..suna egoist nu??
Poate.,..dar nu vreau sa-mi pierd fratioruleau sa pierd legatura pe care o am cu el…o legatura care..din pacate..am observat ca nu exista intre toti fratii…
E greu sa-ti imaginezi ca pierzi pe cineva drag..un prieten..un amic…dar cum e…sa-ti pierzi propriul frate…
Sa avem 2 lumi diferite??? Sa-mi zica ceva de un coleg..si eu san u inteleg..sa-I zic ceva de profa de bio sis a zica ca sunt nebuna?? Nici nu vreau sa ma gandesc ca asa ceva ar fi posibil…
E ciudat..ca pana in moment de astea..mai dificile nu realizezi cat de mult tii la o persoana..desi slava domnului ca mereu l-am iubit pe fratimiu..in ciuda certurilor zilnice pe care le avem…din motive..puerile..de obicei…(urasc cand se ia de martinel)

2 comentarii:

Hubba Bubba spunea...

=))))))))))))deci faza cu martinel m-a facut sa rad de de-a dreptul..si da asa e realizezei ce ai sau ce ai avut cand esti in prag de pierdere sau cand deja l-ai p[ierdut..inca mai e timp andra sa recuperezi si sa schimbi ceva daca poti:)

Romina spunea...

stiu sigur ca am citit asta.am citit tot ce ai postat atunci cand ai postat.dar nu voiam sa comentez.sa imi imprumuti cartea.si da-o naibii de frica!