Altele

Sesizez ca m-am schimbat..si nu..intr-un fel….placut ca sa zic asa…adica…nu stiu exact in ce consta aceasta schimbare..dar parca..nu stiu…nu am chef decat sa stauuuuuuuuuu.,…si cam atat:D
Sa vorbesc san u afc nimic..sa imi imaginez poate probleme cre nu exista…sis a le rezolv..cea ce va dati seama este destul de usor din moment ce ele nu exista,…
Pana acum cateva zile..ma tot gandeam..unde sa-mi fac ziua…pe cine invite..cum sa fie..am si acut o lista cu invitati..cu posibilele locatii..si de fapt…am realizat..ca tot ce-mi doresc de ziua mea…este sa fiu cu persoanele care chiar conteaza pentru mine…si intr-un mod bizar..imi imaginez ziua mea..petrecuta asemanator cu anul trecut…noi 4..(si cu bebe de data asta) dormind la mine peste noapte…a doua zi…plecam la pizzerie(din pacater nu la unchimiu pentru ca a inchis-o) facem poze..ne distram..ardem…suntem noi…suna a cliseu..adica sigur imi doresc o petrecere agitate cu multi invitati..dar oare asta este ce conteaza cu adevarat??
Si raspunsul vine rapid..nu..normal ca nu…asa ca..incep sa-mi imaginez…o petrecere in pijamale..la mine acasa..cu fete…in..10 fete..cam asa…:D vdem cat de realizabil va fi si asta…speram sa nu ramana si asta doar la stadiul de dorinta irealizabila)
imi este foarte cald…desi official inca nu a venit vara..toti o simtim de cateva saptamani..soare..caldura…chestii cu apa=)) si multe alte de astea…pana la urma..asta implica vara nu?
Si asta imi adduce aminte..cat de aproape suntem de vacanta…si culmea..cat de multi mi doresc ac eceste ultime saptamani sa se prelungeasca…in mod…cuios nu? Adica…pan acum..eu eram aia care voia vacanta…sa fie libera..dr acum..imi dau brusc seam ace inseamna terminarea primului an de liceu..trec..a…10 a…

2 comentarii:

Hubba Bubba spunea...

valy se presupune ca ar trb sa COMENTEZI POSTUL!!!
ma rog..da trecem a10a si?ce?nu vrei sa cresti?=)))eee asta e get used to it..eu m-am obisnuit deja:) si am o vaga impresie ca ti-e frica de singuratate..3 luni fara scoala fara colegi fara AGITATIE!!!.. just enjoy the silence andra=)))si asta imi aduce aminte de faza cu depeche mode=)))

Romina spunea...

du-te la biserica si multumeste Domnului ca a venit vacanta!




eu asa fac:>:>