Fojica:))

sunt o groaza de lucruri despre care as vrea sa scriu.,..o groaza de frustrari oe care as vrea sa le transmit prin intermediu nenorocitului asta de blog..fata de care sa stiti ca ma simt vinovata..pentru ca nu numai ca l-am lasat balta..dar pur si simplu am avut ganduri de abandon..cum ar fi stergerea lui..dar mi-a trecut..poate nu ma ajuta el pe mine prea tare..daar...este un mijloc de descarcare psihica..:)) glume=)) asa asta ca sa av enervez putin
=))
noua chestie...fojicaaaa=)) cine este minunata fojica?? profa mea de franceza..care are pretentia ca in 10 minute noi sa conjugam 10 verbe la 3 timpuri si sa traducem 10 fraze:)) bine..trecand peste faptul ca noi nu stim timpurile in franceza=))
asa...este o excelenta profesoara (cu peruca roscata:D) de care toti facem mijto
femeia acorda plusuri la toata lumea...dar cand este de trecut plusul la nota "nu ac tu nu meriti"
confunda fata negrul cu kaki..ca deh..seamana=))
a vrut sa fuga in canada..deci mai nou..la franceza..cand lipseste cate unu si intreaba profa unde este noi spunem "in canada"
este mirifica..sta minute in sir si se uita pe epreti dupa care se trezeste si face "datimi o carte"
in locul tau rux nu as rade daca citesti asta..pentru ca la anu vine in viteazu si va face cu aproape toate clasele de a 10 a=))
ah
h..ma simt mai bine..nu am vorbit despre ce ma interesa stiu...dar tot ma simt mai bn..

3 comentarii:

Anonim spunea...

ah e minunata femeia!

Hubba Bubba spunea...

ba rad ptr ca nmu o sa ia clasa mea!!!!!!PTR CA DNA PAUL E PREA DRAGUTA CA SA NE IA BASTARDA ASTA!!=)))

Romina spunea...

alta...







adorabila:))